جانشین انتظامی شهرستان طبس:

۶۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طبس کشف شد

جانشین انتظامی شهرستان طبس گفت: کالای قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در بازرسی از اتوبوس مسافربری در این شهرستان کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، سرهنگ جلال زاده فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران انتظامی بخش دیهوک هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک خودروی اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی خودرو را بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو تعدادی لوازم خانگی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جلال زاده با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: پلیس با هرگونه حمل و جابجایی و یا توزیع کالای قاچاق با شدت هرچه تمام برخورد می‌کند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید؛

متهمان شکار الاغ قبل از توزیع گوشت‌ها دستگیر شدند


کشف ۵ کیلو گرم هروئین در ایست و بازرسی علی آباد از مسافر اتوبوس

سرهنگ شاهوردی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: مأموران ایست بازرسی علی آباد بیرجند هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به مسافر یک اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را متوقف و متهم را بازرسی کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از وسایل و بازرسی بدنی یکی از مسافران اتوبوس ۵ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شاهوردی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و از آنجا با دستور قاضی پرونده راهی زندان شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

223928

مطالب مرتبط