فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

جریمه 1329 خودرو در کردستان/ جلوگیری از ورود و خروج 1862 خودرو به شهرهای استان

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در اجرای طرح محدودیت های کرونایی 1329 خودرو به علت رعایت نکردن دستورالعمل ها توسط نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهوار، جریمه شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار علی آزادی؛ فرمانده انتظامی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول اجرای طرح محدودیت های کرونایی در استان کردستان 1742 خودرو متخلف از در این باره جریمه شده اند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در این طرح 1329 خودرو جریمه 2 میلیون ریال و 254 خودرو جریمه 5 میلیون ریال و 159 خودرو نیز جریمه 10 میلیون ریال شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در مدت زمان محدودیت ها، به بیش از 14 هزار خودرو به صورت شفاهی تذکرات لازم داده شده است.


بیشتر بخوانید:

جریمه شدن بیش از ۱۲۰۰ راننده متخلف در ممنوعیت تردد شبانه

در صورت رعایت نکردنِ محدودیت‌ها جریمه اعمال میشود


فرمانده انتظامی کردستان گفت: یکی دیگر از عملکرد نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهوار در استان کردستان جلوگیری از ورود و خروج 1862 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به استان می باشد.

سردار آزادی در بخش پایانی سخنان خود عنوان داشت: با وجود توقیف و جریمه خودروهای مذکور، بازهم رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی از سوی مردم کردستان بسیار مثبت بوده است و امیدواریم که این روند تا قطع رنجیره این ویروس منحوس ادامه داشته باشد.

عباسعلی ـ استان کردستان

223554