فرماندار بهارستان تاکید کرد:

رسیدگی به مشکلات مردم توسط شهرداری ها در اسرع وقت صورت پذیرد

تمهیدی سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان در دیدار با ریش سفیدان و معتمدین شهرستان بهارستان خواستار رسیدگی و بررسی هرچه زود تر به خواسته های و گلایه های مردم در دستگاه های اجرایی و شهرداری ها شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، هادی تمهیدی در دیدار با گروهی از بزرگان و معتمدان نسیم شهر، اظهار داشت: مطالبات مردم در تمامی زمینه به حق است و دستگاههای اجرایی و شهرداریها باید در اسرع وقت به این درخواستها رسیدگی کنند.

تمهیدی افزود: باید به این موضوع توجه داشت که شهرستان تازه تاسیس است و زیر ساخت های آن متناسب با افزایش جمعیت رشد نکرده است,

سرپرست فرمانداری بهارستان با بیان اینکه شهرداری ها وظیفه دارند در تمامی حوزه ها ورود کنند، تصریح کرد: حوزه‌ی فرهنگی از جمله حوزه هایی است که شهرداران می بایست توجه جدی به آن داشته باشند.

وی افزود: عدم افزایش سرانه های فرهنگی و غفلت از اجرای برنامه های فرهنگی موجب خسارت و عقب ماندگی در شهر می شود و انتظار می‌رود این حوزه نیز دوشادوش سایر حوزه ها تقویت شود.

تمهیدی در پایان گفت: باید هرچه زودتر نیازمندیهای شهرستان در حوزه های عمرانی، فرهنگی، انتظامی و رفاهی در دستور کار ادارات ذیربط قرار گرفته و اجرایی شود تا شاهد توسعه کمی و کیفی شهرستان باشیم.

مهدیزاده_ استان تهران

223534