مدیرعامل سازمان آتش نشانی نسیم شهر مطرح کرد:

قرار گرفتن سازمان آتش نشانی نسیم شهر در مسیر پیشرفت و توسعه

ایرج ترکمانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نسیم شهر در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به طرح بازدید منزل به منزل، از تجهیز شدن لباس عملیاتی نیروها و ماشین آلات سازمان آتش نشانی در سالجاری با کمک شهردار و شورای شهر خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، ایرج ترکمانی درباره میزان رضایت شهروندان از خدمات آتش‌نشانان اظهار کرد: بازخورد‌ها نشان می‌دهد که شهروندان رضایت دارند و البته با توجه به حمایت‌های مناسب صورت‌گرفته از شهرداری، شورای شهر و تخصیص بودجه، تلاش می‌کنیم تا با سرعت هرچه بیشتر به سمت به‌روزرسانی تجهیزات در آتش‌نشانی حرکت کنیم و برای تأمین هزینه‌های تجهیزات جدید، فن آوری های بروز و تجهیزات عمومی اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی افزور: در سالجاری با چشم انداز خوب، کمک و حمایت شورای اسلامی و شهردار نسیم شهر، طبقه فوقانی ساختمان مرکزی آتش نشانی جهت انجام امور ادری احداث می شود.

مدیر عامل سازمان درادامه عنوان کرد: طرح بازدید رایگان خانه به خانه لوازم گرمایشی با همکاری اداره گاز بخش بوستان در حال انجام میباشد و مردم میتواند با سامانه ۱۲۵ و ۱۹۴ تماس حاصل کنند و درخواست بازدید دهند.


بیشتربخوانید

استاندارد شدن خدمات آتش‌نشانی نیازمند ایجاد مدیریت ملی برای این سازمان است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی نسیم شهر با بیان اینکه بیشتر حوادث، جاده ای است، تصریح کرد: در سالجاری ۱۸۰ حادثه در نسیم شهر و حومه به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

ترکمانی در پایان خاطرنشان کرد: در ماه بیش از ۱۵۰۰ مورد مزاحمت تلفنی برای سامانه ۱۲۵ در نسیم شهر ثبت می شود.

محمدمهدیزاده_ استان تهران

223521

مطالب مرتبط