افتتاح خانه تکواندو وابسته به سپاه در کنگاور:

خانه تکواندو شهرستان کنگاور راه اندازی شد

یک سالن تمرینی در مرکز شهرستان کنگاور وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، به عنوان خانه تکواندو راه اندازی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، در ایامی که تقریباً ورزش با تعطیلی سراسری مواجه گردیده هیئت تکواندو شهرستان کنگاور با تلاش و پیگیری مستمر آقای نورالدین احمدپناه ،موفق شدند یک سالن تمرینی در مرکز شهرستان کنگاور وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، را بعنوان خانه تکواندو راه اندازی نمایند و تجهیزاتی از قبیل ۴ تخته تشک، وسایل کامل بدنسازی، وسایل تمرینی شامل میت راکتی، پنجه‌ای، آدمک، تجهیزات مخصوص پومسه و هان مادانگ شامل تشک های مخصوص، ترامپولینگ، تخته فنری، سیستم صوتی و ... را تهیه کنند.

دایر کردن دفتر هیات شهرستان و تجهیز به مبلمان اداری، رایانه، چاپگر، دستگاه فکس،تلویزیون و کمد از اقدامات ارزنده دیگر میباشد.


بیشتر بخوانید؛

قرعه‌کشی لیگ‌های تکواندو در ۲۳ آذر ماه


برادران احمدپناه هم اکنون سالن تمرینی مجهز را برای شهرستان کنگاور تحت عنوان خانه تکواندو مهیا کردند و این اقدام در ایامی که بسیاری از فعالیت های ورزشی با تعطیلی مواجه گشته بسیار قابل تقدیر و ستایش می باشد.
تکواندو شهرستان کنگاور در سال‌های نه چندان دور قهرمانان ارزشمندی را به استان و کشور معرفی نموده و در لیگ های کشوری حضور داشته اند. در دو سال اخیر نیز با پیگیری و حمایت های هیئت تکواندو استان کرمانشاه فعالیتهای خود را با جدیت بیشتری پیگیری نمودند به طوری که یکی از شهرستانهای فعال تبدیل و در کلیه لیگ ها و مسابقات استانی حاضر گردیدند.

223203