نماینده عالی دولت در استان البرز مطرح کرد:

پروژه کمربند شمالی کرج تا پایان سال تکمیل می شود

عزیزاله شهبازی با بیان اینکه رئیس جمهور دستور تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج را داده اند، افزود: تا پایان سال، شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه هستیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج، گفت: طبق پیگیری های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد 200 میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می شود و ماه بعد نیز 200 میلیارد تومان به پروژه کمربند شمالی کرج تخصیص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این پروژه برای استان و در سطح ملی اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: بازدیدهای میدانی و جلسات استانی و ملی مکرری برای تسریع در تکمیل این پروژه، صورت گرفته است و خوشبختانه دولت و مسئولان مربوطه به خصوص رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند.

نماینده عالی دولت در استان البرز یادآور شد: این پروژه با بیش از 17 کیلومتر طول که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین در دولت توفیق یافتیم، توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این امر جذب کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه های استان همراهی ویژه ای داشته، ادامه داد: رئیس جمهور دستور ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه را داده اند که باید اعلام کنم، پیشرفت کار قابل قبول است و طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال، شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم.

استاندار البرز در پایان افزود: خوشبخانه با همت مسئولین مربوطه در استان و با بسیج امکانات موجود، این مطالبه جدی مردم تا پایان سال نتیجه مثبت و قطعی خواهد داشت و لازم به ذکر است، شورای اسلامی و شهرداری کرج در این دوره با پرهیز از اقدامات شعاری و تبلیغاتی کارنامه قابل قبولی داشتند..

فرناز فتحی خبرنگار البرز

222616