استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

استفاده از تمام ظرفیت استان برای به انجام رساندن طرح شهید سلیمانی

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با انسجام ملی می توانیم طرح شهید سلیمانی را به انجام برسانیم گفت: خمیرمایه این طرح حرکت جهادی و بسیجی است و با توجه به ظرفیت موجود نباید منتظر کسی باشیم و باید خودمان دست بکار شویم و ادارات و دستگاههای مختلف باید در این مسیر تمام همت خود را بکار بگیرند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت شهید فخری زاده، دانشمند پر افتخار علوم هسته ای اظهار داشت: اقدام بزدلانه اسرائیل که مورد اعتراض جدی جامعه علمی جهان قرار گرفت؛ سکوت سازمان حقوق بشر در برابر چنین اقدامی خجالت آور است.

وی افزود: این در حالیست که همیشه ادعا می کند از علم و بشریت دفاع می کنم اما اینجا می بینیم در مورد ترور این دانشمند که توسط یک دولت تروریست صورت گرفت، سکوت کرد.

بازوند با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل خوب می دانند در ایران اسلامی هزاران نفر همانند شهید فخری زاده وجود دارد ادامه داد: بعد از ۴۱ سال شاهد رویش افرادی هستیم که در جهان اسلام به عنوان نماد از آنها نام برده می شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره بر فرموده امام(ره) "این شهادت ها ملت ایران را بیدار خواهد کرد" و همچنین سخن شهید سلیمانی "ما ملت شهادتیم" افزود: تلفیق این دو جمله هزاران کتاب تفسیر دارد؛ همچنین با توجه به اینکه اولین استان در اجرای طرح شهید سلیمانی هستیم و این طرح به نام این شهید بزرگوار مزین گشته است بسیار با اهمیت است.


بیشتر بخوانید؛

تشکیل 150 تیم نظارتی توسط سپاه استان در طرح شهید سلیمانی/ راه اندازی 2 مرکز قرنطینه در کرمانشاه

تأکید رئیسی بر رسیدگی ویژه به پرونده ترور فخری زاده


بازوند حاج قاسم را برای مردم در کشور الگو و برای جهان اسلام نماد مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: این طرح یکی از راهکارهای اصلی برون رفت از تهدید بیماری کرونا است لذا باید موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه با انسجام ملی می توانیم طرح شهید سلیمانی را به انجام برسانیم ادامه داد: خمیرمایه این طرح حرکت جهادی و بسیجی است و با توجه به ظرفیت موجود نباید منتظر کسی باشیم و باید خودمان دست بکار شویم و ادارات و دستگاههای مختلف باید در این مسیر تمام همت خود را بکار بگیرند.

استاندار کرمانشاه ضمن درخواست از هلال احمر و کمیته امداد برای پای کار آمدن در بحث کمک های معیشتی به خانواده های خسارت دیده از کرونا گفت: سازمان صمت استان کرمانشاه ۱۰۰ هزار ماسک رایگان تحویل سپاه و یا علوم‌پزشکی دهد تا تیم های حمایتی آنها را در اختیار خانواده‌ها قرار دهند.

مقام ارشد استان با اعلام اینکه خیرینی که می خواهند در طرح کمک مومنانه شرکت کنند، می توانیم به هر میزان که بخواهند برنج کیلویی ۷ هزار تومان در اختیار آنها قرار دهیم افزود: صدا و سیما تمام همت خود را برای اقناع سازی مردم و فرهنگسازی در خصوص طرح شهید سلیمانی بکار بگیرد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

222503