مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

دانش آموزان بی بضاعت دیواندره ای صاحب گوشی های هوشمند شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مجموعه فرهنگیان شهرستان دیواندره در راستای حمایت از دانش‌آموزان مستعد بی‌بضاعت، هفت دستگاه گوشی هوشمند را به دانش‌آموزان دیواندره‌ای اهدا کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا منجر به تعطیلی مدارس و تداوم جریان آموزش در فضای مجازی و شبکه شاد شد که این امر خانواده‌های و دانش‌آموزان بی بضاعت را با چالش روبه رو کرد چرا که تعدادی از دانش ‌آموزان به علت نداشتن تجهیزات آموزشی هوشمند نتوانستند به شبکه شاد بپیوندند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: خوشبختانه آموزگاران یاران همراه و همیشگی دانش‌آموزان در این امر نیز دانش آموزان را تنها نگذاشتند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تعدادی از فرهنگیان شهرستان‌های مختلف کردستان در حرکت ‌هایی همدلانه و خداپسندانه به خرید تبلت یا گوشی هوشمند برای حضور دانش‌ آموزان بی بضاعت در کلاس‌های درس در شبکه آموزشی شاد اقدام کردند.


بیشتر بخوانید؛

حضور ۲۲ هزار فرهنگی استان همدان در برنامه شاد برای رفع اشکال دانش آموزان

اپلیکیشن هایی که باید از گوشی موبایل خود حذف کنید


مدیرکل اموزش و پرورش استان کردستان افزود: دانش‌ آموزان در کلاس درس تحت تأثیر عشق و محبت، مَنش، کاردانی و تعهد اخلاقی معلمان خود قرار می‌گیرند و از رفتار، پوشش، آداب معاشرت و سبک محاوره‌ای معلمانشان پیروی می‌کنند که این بار نیز با این اقدام خداپسندانه برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، جلوه ای از مهر و همدلی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی اعلام کرد: این بار نیز مجموعه فرهنگیان دبیرستان اسرا رشیدآباد، دبستان مرحوم مهدی‌فر، شهر زرینه شهرستان دیواندره در راستای حمایت از دانش‌آموزان مستعد بی‌بضاعت، هفت دستگاه گوشی هوشمند را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دیواندره‌ای اهدا کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در پایان سخنان خود عنوان داشت: ارزش ریالی این گوشی ها در حدود 180 میلیون ریال می باشد که این هزینه توسط فرهنگیان شهرستان دیواندره تامین شده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

222341