فرمانده پلیس راه کردستان:

تردد تریلر در برخی از محورهای کردستان ممنوع است

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: به علت بارش برف در محورهای سنندج ـ مریوان، سقز ـ دیواندره، دیواندره ـ بیجار تردد هرگونه تریلر کشنده تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

کردستان ـ سرهنگ عیسی گوهری؛ فرمانده پلیس راه کردستان در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: بارش های روز گذشته تاکنون باعث سختی و حتی بسته شدن بسیاری از محورهای ارتباطی در استان کردستان شود.

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: براساس آخرین اخبار به علت بارش برف در محورهای سنندج ـ مریوان، سقز ـ دیواندره، دیواندره ـ بیجار تردد هرگونه تریلر کشنده تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

سرهنگ گوهری در بخش دیگری از سخنان بیان داشت: در منطقه ایرانخواه به تکاب در آذربایجان نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه به علت بارش شدید برف، کاهش محسوس دید و کولاک ممنوع است و نیروهای پلیس راه از هرگونه تردد در این محورها جلوگیری خواهند کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از گردنه های سردسیر و شمالی کردستان شاهد بارش برف و کولاک هستیم، اظهار داشت: این وضعیت نامساعد در محورهای کردستان تا فردا ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: بنابراین از رانندگان درخواست داریم تا مساعد شدن وضعیت جاده های استان از هرگونه سفر برون شهری پرهیز کنند.

سرهنگ گوهری در پایان سخنان خود بیان داشت: 8500 کیلومتر از راه های روستایی و شهری در استان کردستان تحت نظارت و پوشش پلیس راه و راهداری می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

222106