امشب صورت می گیرد؛

گردهمایی خادمیاران رضوی به صورت مجازی در یزد

گردهمایی خادمیاران رضوی و  علاقمندان به امام رضا(ع) در قالب ویژه برنامه قرار هشتم، امشب ۸ آذر ساعت ۱۸ به صورت مجازی پخش می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، گردهمایی خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا(ع) در قالب ویژه برنامه قرار هشتم، امروز شنبه ۸ آذر ساعت ۱۸ به صورت زنده و مجازی از آدرس:https://www.aparat.com/aqryzd/live پخش می شود.

مسوول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی با اعلام این خبر گفت: علاقمندان جهت دریافت لینک برنامه و یادآوری پیامکی، می توانند عدد ۵ را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۲ ارسال نمایند.

محمد علی ملک زاده با اشاره به سابقه این برنامه اظهار داشت: مراسم قرار هشتم با هدف ترویج فرهنگ رضوی و اطلاع از برنامه های جاری کانون های خدمت رضوی روز هشتم هر ماه در سراسر استان و با حضور پرشور خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا(ع) برگزار می شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری حضوری آن فعلا ممکن نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال برنامه قرار هشتم به صورت مجازی برگزار شد و در ماه های گذشته به طور متوسط یک هزار بیننده این برنامه را به صورت زنده دنبال کردند.


بیشتر بخوانید؛

کمک 2ونیم میلیاردی خادمیاران رضوی به کادر درمان یزد


مسول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان افزود: برگزاری مسابقه از محتوای برنامه، پخش مستند های گزارشی از اقدامات خادمیاران در ماه گذشته، پخش ادعیه، سخنرانی آموزشی توسط حجت الاسلام حرزاده با موضوع تاثیر دعا در آرامش روانی و مصاحبه با خادمیار حاضر در بیمارستان و مسوول کانون محلی فعال در طرح ازدواج آسان، از مهمترین بخش های این ویژه برنامه یک ساعته است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی اظهار داشت: ۸ هزار خادمیار رضوی در استان فعال هستند که در ایام شیوع کرونا با نیت امام رضایی اقدامات مختلفی از جمله تهیه بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی، حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان، تهیه روزانه آبمیوه برای بیماران کرونایی، خرید و اهدا تجهیرات ویژه درمان و دهها برنامه دیگر را انجام داده اند.


انتهای پیام/

222042