امام جمعه شهرستان کوهرنگ مطرح کرد:

لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت اقتصاد داخلی

امام جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه با همت و تلاش مضاعف باید اقتصادمان را قوی کنیم، گفت: سابقه امریکایی‌ها بعد از انقلاب نشان می‌دهد با آمدن جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها تغییری در سیاست‌های کلانشان ایجاد نمی‌شود.


به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام سعید حسین پور با اشاره به آیه ۳۹سوره نجم، گفت: برای انسان چیزی جز آنچه که از راه تلاش و کوشش به دست آورد نیست، همچنین در آیات و احادیث دیگر نیز به این مهم توصیه و تاکید شده است، مولای متقیان علی (ع) نیز همت، تلاش و پشتکار را راهکار اطاعت و کامیابی برمی‌شمارند.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ به جلسه هماهنگی سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکل اقتصادی و معیشتی، نداشتن راهکار نیست بلکه با همت، تلاش و پیگیری است که بسیاری از مشکلات فعلی را می‌توان حل کرد.


بیشتر بخوانید؛


وی اضافه کرد: بنابراین نشستن و دست روی دست گذاشتن به امید اینکه شاید تحریم‌ها لغو شود ثمره‌ای ندارد و به جایی نمی‌رسیم، بلکه با همت و تلاش مضاعف باید اقتصاد خودمان را قوی کنیم و راهکاری برای معیشت و اشتغال پیدا کنیم.

حسین‌پور اظهار داشت: مقامات آمریکا دائم با صراحت اعلام می‌کنند که ایران دشمن ما است و باید با موجودیت جمهوری اسلامی مقابله کنیم و این استراتژی آنهاست، سابقه بعد از انقلاب آنها نشان می‌دهد با سرکار آمدن جمهوری خواهان و دموکرات‌ها تغییر اساسی بوجود نمی‌آید و فقط تاکتیک آن‌ها عوض می‌شود.

منبع: فارس

221908