رئیس پلیس راه استان کردستان:

تصادف در محور سنندج ـ مریوان مرگ راننده وانت نیسان را رقم زد

رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: به علت مه گرفتگی و سبقت نابجا شاهد تصادف یک دستگاه خودروی وانت نیسان با کامیون در محور سنندج ـ مریوان بودیم که در این حادثه راننده وانت نیسان جان خود را از دست داد.

کردستان ـ سایت خبری پرسون؛ سرهنگ عیسی گوهری در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با آغاز فصل بارش ها، میزان تصادف در سطح جاده های استان کردستان نیز رشد خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان کردستان ادامه داد: با شروع فصل بارش در بسیاری از محورهای استان کردستان شاهد حوادث رانندگی هستیم که علت این حوادث کوهستانی بودن منطقه و محورهای خطرناک می باشد.

رئیس پلیس راه استان کردستان در ادامه سخنان خود عنوان کرد: با وجود بارندگی های روزهای گذشته صبح امروز شاهد مه غلیظی در شهرستان های استان کردستان بودیم تا جایی که این مه گرفتگی منجر به برخی از تصادفات گردید.

این مقام انتظامی تاکید کرد: معمولا در اولین بارش ها سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی به شدت لغزنده می باشد، بدین منظور از رانندگان محترم درخواست داریم که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ گوهری ادامه داد: همچنین از رانندگان درخواست داریم که با توجه به وضعیت نامناسب جاده ها در موقع بارش، از سبقت های بی جا به شدت پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان کردستان در پایان سخنان خود عنوان کرد: براساس آخرین آماری که به دست ما رسیده است متاسفانه شب گذشته در محور سنندح به شهرستان مریوان شاهد تصادف یک دستگاه وانت نیسان با کامیون بودیم که در این حادثه متاسفانه راننده وانت نیسان جان خود را از دست داد.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

210304