معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

شناسایی 239 بیمار کرونایی در کردستان/ کرونا جان 11 شهروند دیگر را گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به شناسایی 239 مورد جدید افراد مبتلا به کرونا در این استان گفت: در طول 24 ساعت گذشته 11 نفر در استان کردستان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

کردستان_ سایت خبری پرسون؛ ابراهیم قادری در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به تداوم شیوع کرونا در کردستان بیان کرد: آمار آخرین آمار افراد مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی و بیمارستانی استان کردستان بستری هستند،815 نفر می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: همچنین در 24 ساعت گذشته آمار بیماران مبتلا به کرونا در کردستان روند صعودی داشته است به طوری که 239 بیمار جدید در این استان شناسایی شده اند که 74 مورد آز آنها به علت وخامت حال در بیمارستان بستری شده اند.

این مقام درمانی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر در بخشicu مراکز درمانی کردستان 896 بیمار داریم که وضعیت عمومی آنها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به فوت 11 بیمار کرونایی در کردستان، گفت: در بین شهرستان های کردستان بیشترین فوتی متعلق به مریوان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 764 نفر در کردستان جان خود را از دست داده اند، افزود: بی شک تنها راه کاهش و مهار این ویروس منحوس همراهی و تعامل مردم با کادر درمانی است و تا زمانی که این امر محقق نشود همچنان باید منتظر افزایش مبتلایان به کرونا و فوتی ها باشیم.

سیفی_استان کردستان

210118

مطالب مرتبط