در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران صورت گرفت؛

شکست سنگین آلومینیوم اراک برابرنساجی مازندران

تیم فوتبال آلومینیوم اراک (ایرالکو) عصر جمعه در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم نساجی مازندارن بود که این بازی را با نتیجه سه بر صفر به حریف واگذار کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ شاگردان رسول خطیبی در این دیدار که بدون حضور ۹ و اصحاب رسانه در مجموعه ۱۵ هزار نفر امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، در دقایق ابتدایی بازی با انگیزه مضاعف وارد میدان شدند و بازی تهاجمی در دستور کار خود قرار داشتند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ترکیب «رضا حسن پور، میثم مجیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، عزیز معبودی، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، محمدجواد عباسی، امیر نوری، سیدمهدی حسینی و نیما دورودی » وارد میدان شد.

تیم نساجی مازنداران نیز با ترکیب «نیما میرزازاد، سعید بیگی، حامد شیری، مجتبی بیژن، آرمان قاسمی، امیرحسین موسی زاده، روزبه شاه علی دوست، ایوب کلانتری، مهرداد بایرامی، حسین زامهران و کریم اسلامی با سرمربیگری «وحید فاضلی» به رقابت پرداختند.

بعد از گذشت دقایقی از این دیدار تجربه بازیکنان نساجی به کمک تیم مازندرانی آمد و «سعید بیگی» گل نخست را در دقیقه ۴۳ وارد دروازه اراکی‌ها کرد.

دو تیم در نیمه نخست این دیدار با برتری نساجی به رختکن رفتند و بازیکنان نساجی در ادامه با استمرار حملات خود در نیمه دوم فشار مضاعفی به حریف اراکی خود وارد آورد.

۱۰ نفره شدن اراکی ها در دقایق ابتدایی نیمه دوم کار را برای آلومینیوم دشوارتر کرد و شاهین توکلی با خطا روی مهاجم حریف و دریافت دومین کارت زرد خود از زمین بازی اخراج شد.

نساجی با فشار بیشتر؛ گل دوم این دیدار را توسط «حامد شیری» در دقیقه ۵۳ وارد دروازه آلومینیوم کرد تا حساب کار تا اینجای کار ۲ به بر صفر به سود میهمان باشد.

در ادامه نیز گل سوم نساجی توسط «میلاد کمندانی» در دقیقه ۹۲ وارد دروازه آلومینیوم شد تا بازی با برتری نساجی به پایان برسد.

این رقابت توسط «سعید رحیمی‌مقدم» داوری و کمک‌های داوری ها توسط نیز «رحیم شاهین و یعقوب حجتی» انجام شد.

داور چهارم این دیدار نیز « محمدباقر پورباقر» و ناظر بازی نیز «حسین خانبان» بودند.

تیم آلومینیوم اراک هفته آینده در دیدار دوم خود در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت

209884