امام جمعه موقت شهرستان کوهرنگ گفت:

انتقاد خطیب کوهرنگ از استاندار/ تغییر فرماندار کوهرنگ برای سومین بار در یک سال

امام جمعه موقت شهرستان کوهرنگ گفت: مشکلات شهرستان کوهرنگ در بخش ناحیه صنعتی و شهری و همچنین مدیران پروازی و جابه‌جا شدن مداوم فرماندار و شهردار در شهرستان نیازمند راه‌ حلی برای رفع مشکلات است.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ حجت الاسلام نصرت‌الله خدادادی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: تقارن عید میلاد و ۱۳ آبان فرصتی برای طرح مسائل اصلی و راهبردی اسلام و جهان اسلام بود که همه آنها با ظرافت و هوشمندی در این سخنرانی گنجانده شده بود.

امام جمعه موقت کوهرنگ با اشاره به کتاب هنر تحریم‌ها عنوان کرد: ریچارد نیفو معتقد است سیاست فشار، بخشی از سیاست مذاکره است، عده‌ای دنبال تکرار سیکل برجام‌ها برای سال‌های آتی هستند.

خدادادی اظهار داشت: متاسفانه باید فکری به حال مدیریت هماهنگ بشود استاندار، فرماندار، وزیر، رئیس‌جمهور اینها چه کاره‌اند چرا ما ضعیف هستیم در بحث مدیریت هماهنگ، و این ضعف در شهرستان کوهرنگ به وضوح دیده می‌شود و بیشتر از سایر شهرستان‌هاست.

وی با انتقاد از عملکرد استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مشکلات شهرستان در بخش ناحیه صنعتی مشکلات شهری و مدیران پروازی که در شهرستان سکونت ندارند تنها بخشی از مشکلات است، ما امیدواریم آقای استاندار دو تا از تبسم‌های خود را روانه شهرستان مظلوم کوهرنگ کنند شهرستانی که در یک سال سه فرماندار جابجا می‌شود و هر سه ماه یک شهردار عوض می‌شود را باید فکری به حالش کرد.

امام جمعه موقت این شهرستان افزود: یک پیروزی مهم در جنگ اطلاعاتی‌ رخ داد و آن دستگیری یکی از عوامل مهم یک گروهک تروریستی توسط عوامل پاکباخته‌ امنیتی کشور بود که در روزهای اخیر موجب تحیر و انفعال شبکه‌هاى جاسوسى و رسانه‌اى دشمن شد.

منبع: فارس

209822