طی بیانه ای اعلام شد:

انصراف سجاد سیف از هجدهمین دوره انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات/ حمایت از پدرام پاک آیین

سجاد سیف مدیر مسئول رسانه پرسون با انتشار بیانیه ای از ادامه هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات انصراف و از پدرام پاک آیین دیگر کاندید  شایسته این دوره از انتخابات اعلام حمایت کرد.

سایت خبری پرسون- متن بیانیه بدین شرح است:

به نام آنکه
«نخل زبان را رطب نوش داد»
و
«درّ سخن را صدف گوش داد»

مدیران محترم رسانه های سراسر کشور

با سلام و احترام

قلم خویش را با یاد و نام آفریدگار جهان به حرکت در می آورم و امید آن داریم که عنایت آن ناظر متعال چنان شامل حالمان شود که همواره شایسته به کارگیری این قلم باشیم.

پیش از هر کلام فرصت را مغتنم میدانم از دغدغه تمامی همکاران و مدیران محترم مسئول در سراسر کشور برای برگزیدن یک انتخاب شایسته و هوشمندانه در جایگاه هیات نظارت بر مطبوعات به سهم خود تشکر نمایم.
همانگونه که مستحضرید اینجانب در مسیر انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات به دعوت جمع زیادی از مدیران محترم مسئول مطبوعات محلی، استانی، منطقه ای از شمال تا جنوب و غرب تا شرق و همچنین رسانه های کشوری کاندید شدم تا خود را در معرض نگاه تیزین و منصف همکارانم که قطعا در این سالهای طولانی از دغدغه ام نسبت به جایگاه رسانه با خبر بوده اند، قرار دهم تا با افتخار و تکیه بر سلامت و صلابت جوانی خویش صدای رسای آنان باشم و از رنج ها، مشکلات، مشقت ها و بی مهری که بر آنان رفته و می رود، سخن بگویم‌ و دفاع نمایم.

ضمن تشکر از مناعت طبع این آزادگان عرصه ی قلم، با ارزیابی شرایط و کسب تکلیف از همین بزرگواران به جهت حفظ وحدت و رسیدن به کاندیدای اصلح و صاحب صلاحیت ضمن احترام به سایر کاندیدهای محترم، از جناب آقای پدرام پاک آیین که انصافا از اسلاف دارای حسنات نیکوست و از صحف پیشینگان درس گیر بوده اند حمایت میکنم و آراء خود ودوستانم را شایسته " تکمیل سبد آرای پاک ایشان" میدانیم.

شایسته است ذکر نمایم این مرد آرام و متین در کنار علم و عملی که با هم جسته، از سلوکی ستودنی و از تعهد، دانش، قدرت چانه زن بالایی برای حقوق جامعه رسانه ای کشور برخوردار است که قطعا میتواند موجب ارتقا شان و جایگاه نمایندگی مدیران مسئول در هیئت نظارت شود.

حضور بسیاری از بزرگان و مدیران محترم مسئول با هر گرایش، دسته، گروه و جناحی که گرد ایشان جمع شده اند عملا به خوبی از پاک آیین چهره ای فراجناحی ساخته است و خصوصا مدیران محترم مسئول بخش خصوصی را بر آن داشته است که با توجه به مجموع شایستگی ها وتوانمندی های ارزشمند ایشان، او را برگزینند ‌ونماینده خود بدانند.

او به خوبی توانسته است حتی در همین عرصه رقابت همچون آنانی نباشد که سنگ بیهوده بر کوه می زنند بلکه حفظ حرمت کرده است و از جدال های بی حاصل و تهی از عقلانیت دوری نماید، سخن سنجیده گوید و به دور از حاشیه باشد‌. حفظ کرامت کند و اخلاق را بر مدار رقابت های انتخاباتی جاری نماید.

پس شخص مدبری چون او در جایگاه نمایندگی مدیران مسئول نیز همین متانت، قدرت و اقتدار شخصیت را حفظ و در کنار چانه زنی مقتدرانه، فردی امین، با صلابت و با شجاعت خواهد بود.

ضمن دعوت از همه ی مدیران محترم مسئول برای حساسیت داشتن نسبت به جایگاه مهم هیئت نظارت، با افتخار بیستم آبان به جناب آقای پدرام پاک آیین رای خواهیم داد.


با آرزوی موفقیت
سجاد سیف
۱۳۹۹/۸/۱۶

209738