مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

مرگ ۱۴ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، از مرگ ۱۴ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبر داد و گفت: موارد مرگ کرونایی در استان همدان از ابتدا تاکنون به ۸۴۱ مورد رسیده است.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۴ مورد مراجعه به اورژانس بیمارستان های استان با علائم حاد تنفسی گزارش شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۱ مورد در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و حال ۴۴ نفر وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶ هزار و ۲۳۶ مورد در استان به کرونا مبتلا شده اند.

طاهری با اشاره به اینکه ۸۹ مورد مثبت جدید در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شده اند گفت: موارد مرگ و میر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد بوده که در مجموع موارد مرگ و میر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۸۴۱ مورد رسیده است.

وی در خصوص آخرین آمار و وضعیت ابتلای کرونا در شهرستان های استان نیز خاطرنشان کرد: ملایر با یک هزار و ۱۸۸ نفر، کبودرآهنگ با ۳۹۵ نفر، اسدآباد با ۱۶۳ مورد، نهاوند با ۶۶۶ نفر، تویسرکان با ۳۶۳ نفر، رزن با ۲۲۸ مورد، بهار با ۳۸۵ نفر و فامنین با ۹۶ مورد کرونا به ثبت رسیده است.

طاهری تصریح کرد: افرادی که علائم مشکوک کرونا دارند می توانند به مراکز ۱۶ ساعته منتخب استان مراجعه کنند و به صورت رایگان مورد معاینه قرار می گیرد.

209143

مطالب مرتبط