با موافقت شورای شیراز؛

حق انشعاب فاضلاب در مناطق حاشیه‌ای شیراز اقساطی می‌شود


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز، با اعلام تقسیط حق انشعاب فاضلاب در مناطق کم برخوردار شیراز، از بهره‌برداری تصفیه‌خانه شهر صدرا تا پایان پاییز امسال خبر داد.

فارس_ سایت خبری پرسون؛ علی ناصری در یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عدم توانایی برخی شهروندان در مناطق کم‌برخوردار جهت پرداخت حق انشعاب فاضلاب و لزوم تسریع در تکمیل رینگ شبکه فاضلاب شهری کلان شهر شیراز، گفت: با توجه به توان کم مالی شهروندان در مناطق کم برخوردار شهر شیراز و به منظور رفاه حال مردم، هزینه حق انشعاب فاضلاب با در نظر گرفتن قوانین و مقررات جاری به صورت اقساط از مشترکان دریافت خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که برخی شهروندان نسبت به پرداخت هزینه حق انشعاب فاضلاب در مضیقه هستند، افزود: در راستای تسهیل و همکاری با مشترکان مناطق کم برخوردار نواحی ۲، ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ و ۱۱ هزینه‌های حق انشعاب فاضلاب این مناطق در اقساط ۳۶ ماهه دریافت خواهد شد.

ناصری با اشاره به این‌که تکمیل رینگ شبکه فاضلاب شهری و ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب یکی از اصلی ترین نیازهای جوامع شهری در جهت مدیریت منابع آب، حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت شهروندان است، عنوان کرد: تصفیه‌خانه شماره ۲ شرق شهر صدرا حداکثر تا پایان آذرماه امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

نوا نیکو_استان فارس

208897