فرماندار شهرستان رباط کریم:

توزیع عادلانه سهمیه آرد خبازان در شهرستان

فرماندار رباط کریم گفت: توزیع عادلانه سهمیه آرد خبازان در شهرستان، در دستور کار کمیته کیل گیری کارگروه آرد و نان شهرستان به صورت مستمر قرار گیرد.

رباطکریم_ پرسون؛ به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، نظام ملکشاهی در ششمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که با حضور اعضا در محل حوزه فرمانداری برگزار گردید، در خصوص نیاز خبازان به آرد و توزیع عادلانه موازنه پخت با آرد بیان کرد: مسئولان کمیته کیل گیری (تناسب بین پخت با سهمیه آرد) به منظور توزیع عادلانه آرد در سطح شهرستان متناسب با نیاز شهروندان، با جدیت و در کوتاه ترین زمان ممکن، بازرسی های لازم جهت بررسی و برقراری تعادل از واحدهای نانوایی دارای سهمیه بالا را رصد و در بین مناطق پر نیاز شهرستان توزیع شود.

نماینده عالی دولت در ادامه در خصوص سرریز جمعیتی شهروندان در شهر پرند و کمبود نانوایی عنوان کرد: با توجه به استقرار روز افزون ساکنان جدید در شهر پرند، ضرورت دارد تا نان این شهر تامین گردد. از این رو، تعداد ۱۷ واحد تایید شده در کمیسیون نظارت شهرستان جهت دریافت آرد یارانه ای مورد نیاز، به اداره غله استان تهران معرفی خواهند شد تا برای هر خبازی، ۲۰۰ کیسه سهمیه آرد در نظر گرفته شود.

ملکشاهی در خصوص تامین آرد نانوایی های شهرک اشکانیه نیز عنوان کرد: با توجه به فقدان نانوایی و ضرورت تامین نان شهرک اشکانیه، ۱۵۰ کیسه سهمیه آرد یارانه ای یک واحد نانوایی در اختیار کارگروه قرار خواهد گرفت تا پس از فراخوان تاسیس نانوایی، توسط اداره غله استان تهران به شخص مورد نظر تخصیص یابد.

وی در خصوص نظارت دقیق و کارشناسانه بر نانوایی ها، جهت رعایت آیین نامه های بهداشتی، سهمیه آرد و کم فروشی ها، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی (اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی) نظارت دقیق بر نحوه تخصیص رعایت پروتکل های بهداشتی، سهمیه آرد نانوایی ها متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد نانوایی ها را در دستور کار قرار دهند و گزارشات بازرسی از این اتحادیه را هر هفته به فرمانداری ارسال نمایند.

مهدیزاده _ استان تهران

208857