اقبالی راد معاونت توسعه شهرداری نسیم شهرگفت:

راه اندازی سامانه نامگذاری معابر نسیم شهر

معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری نسیم شهر از راه اندازی سامانه نامگذاری معابر نسیم شهر جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان خبر داد.

بهارستان_ سایت خبری پرسون؛ اقبالی راد معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری نسیم شهر گفت: پس از نصب و راه اندازی موفق سیستم مدیریت آرامستان باغ بهشت نسیم شهر که موجب رضایتمندی شهروندان و مراجعه کنندگان و شفاف سازی در امور اداری و مالی آرامستان گردید.

وی در تشریح این طرح فرمود: این معاونت با ارائه طرح ایجاد سامانه نامگذاری معابر و تشریح قابلیت های این سامانه در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان گرامی و دسترسی جهت طرح معضلات معابر و اخذ کد رهگیری جهت پیگیری به صورت غیر حضوری از طریق پرتال این سامانه و اطلاع از نامگذاری و یا تغییر نام جدید معابر و یا دسترسی به نقشه GIS شهر با موافقت مهندس طلایی شهردار نسیم شهر و استقبال اعضای شورای اسلامی شهر از این طرح با موفقیت نصب و انجام گردیده که بزودی لینک ورود شهروندان جهت استفاده از این خدمات در دسترس قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: نوید توسعه خدمات الکترونیک در سایر حوزه های دیگر شهرداری را داد که بزودی شاهد تحولی در ارائه خدمات به شهروندان خواهد شد.

مهدیزاده_ استان‌تهران

208603

مطالب مرتبط