مدیرکل ثبت فارس اعلام کرد:

رشد 13 درصدی صدور اسناد مالکیت کاداستری، در شش ماه گذشته

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به صدور نزدیک به 127 هزار فقره سند مالکیت کاداستری، از ابتدای امسال تاکنون، گفت: در نیمه دوم سال نیز سرعت بخشی به فرایند تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای، با هدف اجرای بهینه برنامه‌های مندرج در قانون جامع حد نگار را در دستور کار داریم.

فارس _سایت خبری پرسون؛ سید مهدی هاشمی یکشنبه ۲۰ مهر بر تداوم روند صدور اسناد مالکیت کاداستری در اسرع وقت برای سهولت بخشی به امور متقاضیان و نیل به اهداف مصوب در قانون جامع حدنگار تأکید کرد.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته تعداد 112 هزار و 251 سند مالکیت کاداستری توسط ادارات ثبت اسناد و املاک فارس صادر و تسلیم متقاضیان شده بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خاطرنشان کرد: طی سش ماه گذشته شاهد پاسخگویی ادارات تابعه ثبتی سراسر استان به 91 هزار و 679 استعلام واصله از دفاتر اسناد رسمی و وصول بالغ بر 81 هزار خلاصه معامله بودیم.

هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه هدف ما پیاده سازی هر چه مطلوبتر برنامه‌های سازمانی و حرکت در مسیر اهداف ثبت نوین است، بر همین اساس با پیگیری و اجرای سیاست‌های مصوب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سرعت و صحت در ارائه خدمات به مردم استان را دنبال می‌کنیم.

وی استمرار سرعت بخشی به روند تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری، تثبیت اراضی ملی و کشاورزی و و نظارت بهینه بر سامانه‌های مکانیزه اجرا در نیمه دوم سال جاری را از دیگر اولویت‌های مجموعه ثبتی این استان برشمرد و بیان کرد: همواره تسهیل دسترسی مردم به گستره خدمات ثبتی و حل معضلات ثبتی مراجعین در حداقل زمان ممکن را دنبال کرده و با توجه به اینکه حرکت تحولی سازمان ثبت جز در سایه همدلی و عزم جدی ادارات تابعه ثبتی میسر نمی‌شود، سعی داریم با تلاش مضاعف مسیر دستیابی به اهداف مصوب سازمانی را که تثبیت مالکیت‌ها و دفاع از حقوق ثبتی جامعه است هموار سازیم.


نوا نیکو_ استان فارس

207678

مطالب مرتبط