همزمان با روز سالمند؛

مرکز آموزش علمی کاربردی پارک سلامت و روان فارس افتتاح شد

طی آئینی همزمان با گرامی‌داشت روز سالمند و با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد فارس مجموعه مرکز آموزش علمی کاربردی پارک سلامت و روان به افتتاح و بهره برداری رسید.

فارس _پرسون؛ حبیب دانش‌منش، رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی، راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در پارک سلامت و روان شیراز را اقدامی شایسته دانست و گفت: وظیفه اصلی ما تربیت و توانمند سازی افراد است.

او عنوان کرد : 41 رشته محل جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از نیم‌سال تحصیلی امسال تعریف شده و در مجموع این دانشگاه در 189 کد رشته برای مهرماه دانشجو پذیرفته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف آموزش مهارتی در جوار مرکز صنعتی و خدماتی ایجاد شده و هم اکنون بیش از 25 مرکز فعال در فارس است که دو مرکز به تازگی تأسیس شده است.

دانش‌منش با بیان اینکه طی سه سال اخیر تلاش شد تا مراکز مأموریت‌گرا و در حوزه تخصصی دانشجو پذیرش کنند، افزود: تلاش شده تا آموزش‌های تخصصی در جوار مراکز صنعتی و خدماتی ارائه شود.

او با اشاره به سطح‌بندی مراکز این دانشگاه در کشور، افزود: فارس با رشدی 25 درصدی در مقایسه با سال گذشته وضعیت مناسبی را در میان مراکز مختلف علمی کاربردی کشور دارد.


نوا نیکو_ استان فارس

206942