آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا 1 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد  مورد بیمار مثبت بستری 30 مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۴۳۱ نفر رسید.

کرمانشاه_ پرسون؛ ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در شبانه روز گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۹۶ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار مثبت بستری 30 مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۴۳۱ نفر رسید.

شکیبا ادامه داد: هم اکنون 469 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند و از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان 12691 نفر بستری و 11627 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه 67 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

آسیه کرمی_ استان کرمانشاه

206496