مدیرکل نفت منطقه کرمانشاه خبر داد:

دریافت گاز مایع بیش از ۳۳ هزار خانوار کرمانشاهی از طریق کارت بانکی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بیش از ۷۳ درصد از خانوارهای نفت سفید سوز استان، از ابتدای طرح الکترونیکی شدن گاز مایع خود را با استفاده از کارت بانکی دریافت می کنند.

به گزارش پرسون؛ فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه روز شنبه (5 مهرماه) در گفتگو با خبرنگار ما با توجه به وضعیت توزیع گاز مایع با استفاده از کارت بانکی در کرمانشاه، گفت: ۴۷ هزار مورد خانوار از ۵۷ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی مورد تائید شرکت ملی پخش بوده است.

یاسمی عنوان کرد: از میزان تائید شده(۴۷ هزار خانوار)، بیش از ۳۳ هزار خانوار گاز مایع خود را از طریق کارت بانکی دریافت می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: پس از جلسات متعدد با ۵ شرکت گاز مایع در استان شاهد عدم همکاری برخی از آنان با طرح مذکور بودیم، و ۴ شرکت موزع به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

یاسمی عنوان کرد: در جلسه ای که با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی داشته ایم برای رساندن گاز مایع با قیمت مصوب دولتی با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی همچنین افزود: برای اینکه شهروندان کرمانشاهی فاقد گاز طبیعی برای دریافت گاز مایع دچار مشکل نشوند، منطقه اراک به عنوان معین استان کرمانشاه انتخاب می شود تا زمانی که مشکل شرکت های موزع گاز برطرف شود.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

206424