فرمانده سپاه ناحیه  شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

رونمایی از کتاب «شیاری به بهشت» در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه  شهرستان کبودراهنگ از رونمایی کتاب بومی دفاع مقدس با عنوان «شیاری به بهشت» در هفته دفاع مقدس خبر داد.

همدان- سایت خبری پرسون؛ محمود بداغی فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: تأکید بر این است در برنامه های امسال به علت شیوع کروناویروس، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه ها جدی گرفته شود.

وی افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه آغاز می شود و تا روز دوشنبه ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ فضاسازی تلفیقی هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی و برگزاری اردوهای جهادی برای ضدعفونی کردن اماکن پرتردد و همچنین اکران فیلم عمار در برخی پایگاه های بسیج با جمعیت محدود را از جمله برنامه های اجرایی در روز اول هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

بداغی با اشاره به نامگذاری دومین روز از هفته دفاع مقدس تحت عنوان «اقتدار، ولایت مداری، همبستگی ملی» گفت: اجرای رژه خودرویی، رژه موتوسواران، اعزام فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس به مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برترین دلنوشته هدیه به شهدای دفاع مقدس در فضای مجازی از جمله برنامه های فرهنگی در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به لزوم توجه به مناطق محروم شهرستان خاطرنشان کرد: بازدید از چند باب منازل مسکونی بازسازی شده که در بارندگی های سال گذشته آسیب دیده بودند، و افتتاح پروژه های قرارگاه عمران، پیشرفت و آبادانی سپاه و اجرای طرح ویزیت رایگان و غربالگری کروناویروس در یکی از روستاهای محروم از برنامه هایی است که در روز چهارم اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از صاحبان قلم و هنرمندان بومی در شهرستان اضافه کرد: از کتاب بومی دفاع مقدس با عنوان «شیاری به بهشت» در در این هفته رونمایی می شود.

منیژه فرهانپور- استان همدان

195633

مطالب مرتبط