پرسون همدان:

بررسی کشتی همدان با آنالیز عملکرد کشتی‌گیران

مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک آتن : کشتی‌گیران آینده دار همدان اگر می‌خواهند در میادین بزرگتر افتخار آفرینی کنند باید فکر و زندگی‌شان را قهرمانی بار بیاورند.


به گزارش سایت خبری پرسون : بررسی امروز کشتی استان همدان بر می‌گردد به فعالیت بدون وقفه دو تن از کشتی‌گیران استان که از امید های آینده کهن دیار همدان در سبک وزن است که کارشناسان و مربیان کشتی همدان به آینده این دو کشتی‌گیر جسور بسیار امیدوارند.

داریوش ولی‌زاده فنی و جسور و ابوالفضل کمروند با انگیزه و قدرتمند در عین حالی که هنوز اول راه است ولی متولد شدن در یک خانواده کاملا گوش شکسته اورا نسبت به دیگر رقبایش متمایز کرده است.

مسعود مصطفی جوکار رئیس کمیته مربیان هیئت کشتی استان همدان پس از مشاهده فعالیت های انفرادی این دو کشتی‌گیر از طریق کلیپ‌ گفت:

داریوش ولی‌زاده از امید های ما برای درخشش در میادین بزرگ است که برای رسیدن به این مهم و افتخار آفرینی در میادین بزرگ خود این کشتی‌گیر جسور و محکم فعل خواستن را تا به امروز با رعایت نظم و انضباط خوب صرف کرده است.

ولی‌زاده اگر میخواهد در این راه پر پیچ و خم موفق بیرون بیایید باید هم اکنون مراقب وزن خود باشد و با توجه به اینکه مسابقات و وزنکشی در ۲ روز است باید در وزن خود ثبات داشته باشد تا که تمرکزش روی ارتقا تاکتیک و تکنیک باشد تا اینکه وقتش را روی کم کردن کیلوهای بدن خود کند.

اما ابوالفضل کمروند کشتی‌گیر آینده داری که در یک خانواده کاملاً قهرمان و کشتی‌گیر بزرگ شده است و امروز در ابتدای راه قرار گرفته با تفاوت اینکه میتواند با استفاده از تجارب حمید،مسعود،علی و داریوش کمروند به موفقیت دست پیدا کند به شرطی که تفکرش را به کمک پدرش قهرمانی بسازد و از همین حالا دست از بازیگوشی بردارد و باکوچکترین ضرب‌خوردگی یا فشار جا نزند و با کمک مربیانش و ما اشکالات تکنیکی و تاکتیکی اش را باید رفع کندو در پیچ و خم ها و اصولی کشتی‌گرفتن تلاشش را مضاعف کند چرا که راه بلند و زیادی را تا رسیدن به قله در پیش دارد.

هیئت کشتی استان همدان در این مدت شیوع ویروس کرونا بعلت تعطیلی همه سالن‌ها و مسابقات فعالیت کشتی‌گیران را از راه دور و از طریق رسانه روابط عمومی زیر نظر دارد و رسد می‌کند و همه کشتی‌گیران با مسعود مصطفی جوکار و دیگر مربیان در ارتباط هستند.

195405