قهرمان استان فارس ام ام آی آبان ماه در دوبی به مصاف حریف خود می‌رود

قهرمان استان فارسی ام ام ای(mma) کشور از رقابت با حریف خود در شهر دوبی در آبان ماه امسال خبر داد.

سعید فرشیدیان پنج‌شنبه ۲۰ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان پهلوان به مدیریت یاسر شمس و عرفان ابراهیمیان در تاریخ 17مهرماه امسال برای بنده یک حریف برزیلی به نام مارسلو را در نظر گرفته بودند.

فارس- سایت خبری پرسون : فرشیدیان افزود: متاسفانه حریف بنده به دلیل شکستگی دست قادر به مسابقه نبود لذا سازمان به دنبال حریف جایگزین است تا در آبان ماه امسال در شهر دوبی، این مسابقه برگزار شود.

فرشیدیان با بیان اینکه صبح و عصر در حال تمرین‌های شدید هستم، ابراز امیداوری کرد که با دیگر قهرمان کشورمان (کیوان رضایی) بار دیگر در سازمان‌های بزرگ دنیا خود را نشان داده و پرچم ایران را به اهتزاز برسانیم.

کیوان رضایی، دیگر قهرمان کشتی کشورمان نیز در سخنانی اظهار کرد: با انجام تمرینات در صبح و عصر، به دنبال موفقیت در مسابقات ام ام ای در دوبی هستیم.

او که 12سال عضو تیم ملی کشتی فرنگی بوده و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، افزود: بنده در چندین تورنمنت برون مرزی شرکت کرده و 5بار قهرمان کشور شده‌ام.

رضایی که یک بار نیز نایب قهرمان جام باشگاههای جهان شده است، خاطرنشان کرد: یک سال است که به ورزش ام ام ای رو آورده‌ام و امیدوارم با تلاش مربیان خوبم( آقایان طالبی و آذین نیا) بتوانیم در مسابقات آتی نیز موفق شویم.

گفتنی است، سعید فرشیدیان پس از قهرمانی ارتش‌ها در رشته کشتی به ورزش ام ام ای رو آورد و در 2مسابقه در آذربایجان و ترکیه، موفق به ناک اوت حریفان خود شد.او در آذربایجان تنها در 9ثانیه حریف خود را ناک اوت کرد.

ورزش ام ام ای یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی است.

نوا نیکو- استان فارس

195365