مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس عنوان کرد:

تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده در چهل سالگی دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس یکی از برنامه‌های شاخص بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس را تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده فارس اعلام کرد.

فارس _ سایت خبری پرسون :سرهنگ پاسدار سعید کوشکی‌جهرمی در جلسه ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و فرماندهان نواحی سپاه استان فارس، یادآور شد: اجرای برنامه‌های مورد نظر در راستای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از ابتدای امسال آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

او با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت دلاور مردی و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس پیش‌بینی و بخشی از آنها اجرایی شده است، گفت: برخی از برنامه‌ها در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود که تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان یکی از آنهاست.

کوشکی با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط برخی از فرمانداران شهرستان‌های استان فارس در بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: باید ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ها به ریاست فرمانداران و به دبیری فرماندهان نواحی سپاه هر شهرستان تشکیل شده و برنامه‌ریزی مشخصی برای این موضوع انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۷۰ هزار رزمنده از فارس به جبهه‌ها اعزام شدند؛ این نشان دهنده حضور گسترده و نقش تاثیرگذار فارس در آن دوران است.

وی با بیان اینکه شناسایی و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس در هر شهرستان، برعهده فرمانداران و فرماندهان سپاه بوده است، گفت: تاکنون این اقدام انجام نشده است.

کوشکی همچنین رونمایی از کتب حوزه دفاع مقدس، تکمیل و افتتاح یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس، افتتاح پروژه های مختلف، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، تهیه و تولید و انتشار محتواهای مرتبط با دفاع مقدس در فضای مجازی، تبلیغات محیطی مناسب و انجام اقدامات فرهنگی را از برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس دانست.

نوا نیکو _ استان فارس

195263