در افتتاحیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش فارس در شیرازمطرح شد؛

اولیاء دانش آموزان برای شروع خوب سال تحصیلی به آموزش و پرورش کمک کنند

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم احیای هر چه بیشتر شورای مدرسه ،گفت : برای شروع خوب در بازگشایی مدارس ،نیاز به حضور ، همدلی ، هم فکری ، کمک اولیا داریم و با توجه به شرایط پیش آمده باید این همکاری بیشتر از هر زمان دیگری باشد.

فارس _پرسون :دکتر فرهاد اسماعیلی ، در افتتاحیه سی و چهارمین اجلاس کشوری روسای ادارات آموزش و پرورش فارس در شیراز، گفت : آموزش و پرورش باید به گونه ای عمل کند که اولیا از مدارس اطمینان خاطر پیدا کنند .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود : برای بازگشایی مطمئن نیاز به یک سری مواد و اقلام بهداشتی داریم لذا باید جایگاه ویژه اعتباری برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شود .

اسماعیلی خطاب به روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش فارس گفت : همان طور که شاهد بودیم در بازگشایی مدارس روز 27 اردیبهشت ماه ، برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم و حتی در برگزاری کنکور سراسری تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شد که این امر خود نشان از برنامه ریزی و مدیریت دقیق شما همکاران دارد .

وی با اشاره به اینکه روز بازگشایی مدارس برای ما روز باز پس دادن امتحان بزرگی است ،گفت : دغدغه بیشتر ما در روز بازگشایی مدارس مربوط به پایه های ورودی و خصوصا در پایه اول ابتدایی است که اگر دانش آموزان بتوانند حضور در مدرسه داشته باشند خیلی بهتر است ولی از آنجا که اولویت ما سلامت دانش آموزان است نباید از دستورات ستاد کرونا فراتر برویم .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد : از شما روسا انتظار داریم تبلیغات وسیع منطقه ای را برای اطمینان خاطر اولیا در قالب سخنرانی در جلسات منطقه ایی و توجیه مدیران انجام دهید .

اسماعیلی در خصوص سرویس مدارس گفت : ما متولی تامین خودرو نیستیم و این امر بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری گذاشته شده و بنا به تصمیمات اتخاذ شده امسال قرار است در هر سرویس تنها 3 دانش آموز مستقر شود .

وی با تاکید بر بحث نظارت بر پیشبرد آموزش مجازی معلمان ،خطاب به روسای ادارات در سراسر استان گفت : همه شما موظف به نظارت در بحث های آموزشی هستید و باید حتما به مدارس سرکشی کنید و جلسه با اولیا داشته باشید .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم احیای هر چه بیشتر شورای مدرسه گفت : برای شروع خوب در بازگشایی مدارس ،نیاز به حضور ، همدلی ، هم فکری ، کمک اولیا داریم و با توجه به شرایط پیش آمده باید این همکاری بیشتر از هر زمان دیگری باشد.

نوا نیکو _استان فارس

194859

مطالب مرتبط