پیامک‌های مناسبتی

به مناسبت روز خبرنگار در ۱۷ مرداد در این مطلب جدیدترین پیام های تبریک روز خبرنگار همراه با عکس نوشته روز خبرنگار مبارک برای استوری را گرد آورده ایم که در ادامه خواهید دید. با ما همراه باشید.
از سال 1398 و به ابتکار شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی 14 مرداد به مناسبت سال‌روز صدور فرمان مشروطه و پاس داشتِ نقش تبریز در این پیروزی بی نظیر ملی و تاریخی، به عنوان روز تبریز نام گذاری شده است.
متن عاشورا ویژه محرم و عزاداری امام حسین (ع) است. با خواندن متن عاشورا به عمق فاجعه عاشورا پی ببرید و ادامه دهنده راه حسین و یارانش باشید.
با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در این مطلب متن زیبا برای روز تاسوعا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعات این جملات دلنشین و پرمحتوی نهایت لذت را ببرید.
ماه محرم ماه سوگواری و عزاداری شیعیان برای شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش را با جدیدترین اس ام اس ها به دوستان و آشنایان خود تسلیت بگویید.
با ارسال اس ام اس، پیامک، استوری، متن، عکس، پیام، مسیج، شعر و متن های زیبای «روز قلم مبارک» در ۱۴ تیر می توان این روز را به اهالی قلم تبریک گفت.
پیام تبریک ولادت امام علی النقی الهادی (ع) با پیامک، اس ام اس، عکس، پوستر، شعر، متن کوتاه، وضعیت واتساپ و استوری و پست اینستاگرام در ۱۵ ذی الحجه برابر با ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ارسال می‌شود.
با استفاده از متن و شعرهای مناسب می توانید عید غدیر را به دوستان و اقوام خود تبریک بگویید، مجموعه ای از اس ام اس های جدید تبریک عید غدیر خم را در ادامه ملاحضه می نمایید.
تاریخ عید غدیر ۱۴۰۲ با ۱۸ ذیحجه ۱۴۴۴ برابر است. در این روز پیامبر اسلام (ص) به فرمان خداوند حضرت علی(ع) را به جانشینی خود معرفی کردند.
مسیج و پیامک، پست اینستاگرام، پیام، اس ام اس، عکس نوشته، متن زیبا، استوری، استاتوس، شعر، دلنوشته، جملات کوتاه التماس دعا مربوط به روز عرفه برای این روز مناسب است؛ و می‌توان در نهم ذی الحجه ارسال کرد.
متن، پیام جدید، عکس نوشته، پیام، شعر، استوری، عکس و اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س) در اول ذی القعده و ۳۱ اردیبهشت ارسال می‌شود.
متن روز معلم با پیام ادبی، اس ام اس، پیامک، وضعیت، عکس پروفایل، عکس نوشته، شعر، استوری، تبریک رسمی و همچنین جملات و متن های زیبا در مورد روز معلم برای تبریک به معلمان و استادان عزیز در ۱۲ اردیبهشت در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری مرسوم است.
در تقویم جهانی یک روز با عنوان روز کارگر نامگذاری شده است که در این روز می توانیم با استفاده از متن های مناسب از زحمات و تلاش های فراوان آن ها تشکر کنیم.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به ایام لیالی قدر و شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) نیز نزدیک می شویم که به همین مناسبت اس ام اس شهادت حضرت علی (ع) و شب آسمانی قدر را در این بخش برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.