موفقیت

کیوهین و یتس هر دو تاکید می‌کنند که در بریتانیا و آمریکا اختلافات سیاسی به شکاف‌های قبیله‌ای تبدیل شده اند. حامیان و مخالفان برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) در خوشه‌های مجزا زندگی می‌کنند. جمهوری خواهان و دموکرات‌ها همدیگر را به مثابه افرادی بد می‌بینند و نه به عنوان آمریکایی‌هایی که عقایدشان متفاوت است. این طرف‌های متضاد با یکدیگر غریبه شده اند.
سعی کنید کمی متنوع شوید. زندگی ساعت‌وار شما را خموده و خسته می‌کند. کمی هیجان‌های مثبت را به زندگی خود جذب کنید. همیشه نوشیدن یک چای با یک دوست خوب می‌تواند ما را سر ذوق بیاورد. حتی می‌توان برای نجات از روزمرگی، کار‌های ساده‌تری انجام داد. قدم بزنید. به یک رستوران شیک بروید.
۴ راهکار برای رهبری موفق کسب و کار؛

چگونه وفاداری کارکنان را به یک شرکت افزایش دهیم؟

رهبری موفق برای هدایت یک کسب و کار امری حیاتی است. وفاداری کارکنان به شرکت، به اندازه وفاداری مشتریان به محصول و برند شرکت اهمیت دارد و ضروری است.
راه‌های امتحان‌شده و مورد اطمینان زیادی برای تقویت حافظه وجود دارد که چندتایی از آن‌ها چندین دهه است که مورد استفاده‌اند. اما دانشمندان این روز‌ها چه توصیه‌هایی دارند؟ تحقیقات زیادی باید انجام شود که معلوم شود کدام راه‌ها از همه بهترند، اما جدیدترین تحقیقات در رابطه با این تکنیک‌ها چه می‌گویند؟
آیا موفقیت یک فرد در بازارهای مالی برای دیگران هم قابل تکرار است؟
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه‌ شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
پروفسور حوزه رهبری عمومی معتقد است که رفاه یک مقصد نیست بلکه پروژه ای می باشد که بر چهار پایه استوار است: ایمان، خانواده، دوستان و کار.
همه ما همیشه به دنبال یافتن کلیدی برای رسیدن به موفقیت هستیم و فکر می کنیم افراد موفق از قدرت ماوراء طبیعی برخوردارند اما فصل مشترک اغلب افراد موفق در دنیا طرز فکر متفاوت و صحیح و سازنده آنهاست.
سیل حسادت افراد حسود، به دلایل مختلفی ممکن است به سوی شما سرازیر شود. این سیل حسادت ، شاید به خاطر زندگی گذشته‌ی آنها و ناکامی‌‌هایشان باشد، یا شاید به دلیل احساس عدم امنیت درونی‌شان. به خاطر داشته باشید حسادت دیگران به شما، چیزی است که خارج از کنترل شماست و نمی‌توانید در مقابل این سیل حسادت بایستید...
به کار بردن عبارت های نامناسب چه در محل کار باشد، چه در خانه یا مدرسه و دانشگاه، می تواند جلوه نامطلوبی از شخصیت ما را به نمایش بگذارد.
تعریف خلاصه مدیریت زمان برنامه ریزی درست برای انجام کار درست توسط فرد مناسب به علاوه پیگیری منظم است.
وحدت خانوادگی نیازمند وقت گذاشتن، ایجاد صمیمیت، گوش دادن به حرف هم و حمایت کردن اعضای خانواده از یکدیگر و وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری اعضای خانواده است. 

چیزی که پس انداز پول را برای شما امکان پذیر می‌کند یادگیری این نکته است که چگونه و چه زمانی پول خود را حساب شده خرج کنید؛ در این مطلب به اشتباهاتی پرداخته‌ایم که با انجام آن‌ها تا پایان عمر فقیر خواهید ماند.
درحالی والدین تصور دارند کودکان باید پس از بازی کردن به نتیجه اخلاقی برسند که اساسا بازی باید آزادانه و با اشتیاق از سوی خود کودک انتخاب شود و ایجاد احساس خوشایند در کودک و نه کسب نتیجه اخلاقی هدف از بازی باشد.