رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رهبر معظم انقلاب در پیامی در واکنش به حادثه تروریستی کرمان:

ملت ایران عزادار شد /بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در پیامی فرمودند: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند.
روزنامه جوان نوشت: با سخنان رهبری آیا می‌توان گفت مسیر وزیر شدن زنان دیگر هموار شده است و در دولت‌های آینده، زنان با کمترین چالش مربوط به جنسیت خود می‌توانند بر مسند وزارت قرار بگیرند؟
روزنامه همشهری ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران نوشت: مدتی است، برخی از انقلابیون، بخش‌های مختلف نظام را متهم می‌کنند به سهل‌گیری و مماشات با مدیران کم‌کار و پرادعای دهه90 و مرادشان این است که این افراد توسط شورای‌نگهبان کنار گذاشته شوند یا به‌وسیله قوه‌قضاییه دادگاهی و محکوم شوند و امثال این.
نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: دشمنان می‌خواهند جریانات انقلابی را طور دیگری به ما معرفی کنند و با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
فرمانده کل قوا در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش ۷ آذر را یک روز تاریخی و فراموش نشدنی خواندند و افزودند: این روز باید به‌عنوان روز فداکاری نیروی دریایی ارتش معرفی شود.