چند چهره چند جمله

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به سالگرد ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نوشت که جمهوری اسلامی⁩ یعنی پایان دوران اِشغال و کودتا و وابستگی به پشتوانۀ قدرت مردم.

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از شورای نگهبان درخواست کرد برای جلب بیشتر اعتماد و احترام عمومی؛ آیین رسیدگی، ملاک‌های تفصیلی و اهم مذاکرات خود را در خصوص احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان مطرح دوره‌های‌ گذشته منتشر کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش وام ازدواج توسط مجلس نوشت که بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و به مردم می گفتند بودجه نداریم.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ⁧‫اطلس رفاه ایرانیان‌⁩ با شناسایی ⁧‫کودکان بازمانده از تحصیل‬⁩ و داشبورد اطلاعات ⁧‫زنان سرپرست خانوار‬⁩ مسیری نو در هدفمند کردن حمایت از ⁧‫خانواده ایرانی‌⁩ ارائه کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در سال ۹۹ با افزایش یک میلیون و ۴٠٠ هزار نفری جمعیت تحت پوشش گام بلندی برای توسعه چتر بیمه‌ای برداشت.

تصویر یادداشت‌های بایدن قبل از کنفرانس خبری نشان می‌دهد که مصاحبه مطبوعاتی کاملا برنامه‌ریزی شده است از جمله ترتیب پرسیدن و نشستن خبرنگارها و سوالات...

مهدی چمران لغو عملی همه تحریم‌ها را از طرح ایران برای برجام اعلام کرد و گفت: بعد از راستی‌آزمایی به برجام برمی‌گردیم.

همزمان با زادروز شهید حاج قاسم سلیمانی، برای نخستین بار تصویری از کارت ملی این شهید والا مقام را در این خبر ببینید.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتقاد از اظهارات ضد ایرانی عربستان سعودی که اخیراً به نام بیانیه شورای همکاری خلیج فارس منتشر شد، تأکید کرد که منطقه اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند گفتگوهای فراگیر است.