حرف وزارت‌خانه‌ها

امیرعبداللهیان با تأکید بر این که نیروهای مقاومت در منطقه از جمله یمن مستقلا و در چارچوب مصالح خود اقدام می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران به آنها دستور نمی دهد، اظهار کرد: مدل‌های رفتاری گروه‌های مقاومت بسیار قابل توجه بوده و حزب‌الله لبنان اکنون بخش قابل توجهی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزهای شمالی با جنوب لبنان مشغول کرده است.
از تکذیب مالچ‌پاشی دریاچه ارومیه تا موضوع بازگشت خواننده لس آنجلسی به ایران

اعضای کابینه سیزدهم در حیاط دولت چه گفتند؟

در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) 20 دی ماه 1402 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر ارشاد امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، از اختلاف فنی به عنوان دلیل تعویق پروازهای حج عمره نام برد و گفت: مسئله جدی نیست و بین سازمان هواپیمایی دو کشور باید حل شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان در تلاش هستند القا کنند که دولت مردمی دلش با حوزه فرهنگ و هنر صاف نیست و به دنبال محدودیت است اما بنای ما همراهی است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد قهرمان ملی شد، ادامه داد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که قهرمانان آن واقعی هستند و فقط در افسانه‌ها نیستند بلکه در بین ما زندگی می‌کنند.
وزیر فرهنگ در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی

سالانه ۱۰ هزار مجوز تئاتر در کشور صادر می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالانه بیش از ۱۰ هزار مجوز تئاتر در کشور صادر می‌شود و همین موضوع، یکی از مصادیق آشکار تعامل‌پذیری نهادهای متولی است.
در چند روز گذشته به موجب قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، محدودیت هشت ساله این شورا در خصوص فعالیت‌های موشک بالستیک ایران و نیز عرضه، فروش و انتقال مواد، تجهیزات، فناوری و اقلام و کالاهای مرتبط با توسعه توانمندی موشکی ایران به پایان رسید و همان‌طور که جمهوری اسلامی ایران در تجربه و عمل نشان داده است، این مقطع زمانی را فرصتی می‌داند تا از آن در جهت اثبات اقتدار و حقانیت خود و همچنین تقویت توانمندی‌های دفاعی بهره‌گیری کند.
وزیر‌ صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای دومین سفر رییس‌ جمهور و هیئت همراه طرح های ملی شامل شرکت نتیل پارس، محور طسوج به کوار و طرح تولید شفت‌های صنعتی در‌ مجتمع ذوب آهن پاسارگاد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.