فال و سرگرمی

در صفحه سرگرمی مقالات و اخبار تفریحی و سرگرمی را خواهید دید.

روز خبرنگار فرصتی برای تقدیر از زحمات شبانه روزی این قشر فعال از جامعه است ما نیز این فرصت را مغتنم دانستیم و به منظور گرامیداشت این روز، مجموعه پیام تبریک و عکس نوشت هایی را برای روز این مناسبت گردآوری کرده‌ایم.
روز هجدهم ذی‌الحجه که مصادف با عید سعید غدیر است، برای شیعیان اهمیت بالایی دارد. جدیدترین مجموعه اس ام اس عید غدیر خم و انواع پیامک های تبریک به مناسبت عید غدیر را در این مطلب به اشتراک گذاشتیم.
15 ذی الحجه برابر با 29 مهر 1392 مصادف با روز میلاد دهمین خورشید تابناک امامت و ولایت امام علی النقی (ع) است؛ به همین مناسبت در این مقاله مجموعه ای از زیباترین عکس نوشته ها به همراه متن تبریک ولادت امام علی النقی الهادی برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.
به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان در ادامه مجموعه از زیباترین پیامک، متن ادبی و اس ام اس های جدید برای تبریک عید قربان را ملاحضه می کنید.
پیام، عکس نوشته، متن زیبا، پست اینستاگرام، استوری، شعر، جملات کوتاه التماس دعا، مسیج و پیامک روز عرفه برای این روز مناسب است؛ متن تبریک روز عرفه را می توان در نهم ذی الحجه ارسال کرد.

به بهانه روز 17 جولای؛

دانستنی های جالب درباره ایموجی ها

ایموجی ها در زندگی امروزه، یکی از پرکاربردترین ابزارها برای بیان حال ما در صفحات مجازی می باشند و به همین دلیل روز 17 جولای مصادف با روز جهانی ایموجی است.
ارسال پیام، اس ام اس، عکس نوشته، شعر، پیامک، استوری و همچنین جملات و متن های زیبا در مورد روز ازدواج برای تبریک به زوج ها در یکم ذی الحجه برابر با بیست و یکم تیر ۱۴۰۰ و مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مرسوم است.

اکثر انسان‌ها علاقه‌مند هستند اطلاعاتی را درباره خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود و دیگران به دست آورند چراکه معتقدند شناخت شخصیت افراد کمک بسیاری در روابط‌شان با دیگران می‌کند.
روزی ملا نصرالدین به یک مهمانی رفت و لباس کهنه ای به تن داشت . صاحبخانه با داد و فریاد او را از خانه بیرون کرد . او به منزل رفت و از همسایه خود ، لباسی گرانبها به امانت گرفت.
شما می‌توانید با داشتن چند قطعه کاغذ رنگی برای کودکان کاردستی‌های زیبا درست کنید. یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین وسیله‌ها برای ساخت کاردستی، کاغذ‌های رنگی است. اگر می‌خواهید روش ساخت ۱۰ کاردستی جالب از حیوانات را یاد بگیرید، ویدئوی زیر مشاهده کنید.