دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان نهاد ناظر برگزاری آزمون های بین المللی، نرخ جدید ثبت نام آزمون آیلتس را به مبلغ ۶ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۰ تومان محاسبه و به مراکز برگزاری آزمون، ابلاغ کرد.
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه وضعیت امروز مزد ترس است، گفت: امروز همه جا و همه تیپ مردم، یک‌صدا شده‌اند که اعتماد به دشمن دین و دنیای مردم، عین نفسانیت و خلاف عقلانیت بود.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: اربعین حسینی سالهاست دیگر فقط یک مراسم آئینی نیست بلکه به یک جریان عظیم تاریخی تبدیل شده که بزرگترین تجمع جهان را در طول تاریخ بشریت رقم زده است.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد:

انتخاب رشته دانشجویان در دانشگاه‌های محل زندگی خود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تاکید بر این است که دانشجویان در هنگام انتخاب رشته، دانشگاه‌های محل زندگی یا شهرهای نزدیک محل زندگی خود را انتخاب کنند تا زمان کمتری برای رفت و آمد صرف کرده و فرصت بیشتری برای تحصیل داشته باشند.

روحانی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها؛

کاش پروتکل‌های بهداشتی به من اجازه می‌داد در جمع دانشجویان حاضر شوم

رییس جمهوری دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را لازم الاجرا دانست و گفت: پروتکل‌شکنی نباید شیوه ذهنی شود حتی اگر در مواقعی اجرای دستورالعمل ها با عواطف انسانی سازگاری نداشته باشد
سخنگوی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ از پنجم مردادماه آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا دوشنبه ۷ مهرماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته ها اقدام کنند.

در پی دستور رئیس جمهور برای رایگان شدن هزینه اینترنت "شبکه شاد":

منادی: هزینه اینترنت دانشجویان هم رایگان شود

در پی دستور رئیس جمهور برای رایگان شدن هزینه اینترنت "شبکه شاد" رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خواستار رایگان شدن هزینه اینترنت دانشجویان شد.