ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

نایب رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: کشتی بانوان همدان در شرایط بسیار خوبی قرار داشت که متأسفانه ویروس کرونا تمام برنامه‌ریزی‌های ما را دچار اخلال کرد.
شمار زنان ورزشکار خراسان شمالی در چند ساله اخیر بیش از ۲ برابر شده است که این نشانگر توجه بیشتر به بانوان و میدان دادن به این قشر موثر در تضمین سلامت و شادابی خانواده و جامعه می‌تواند باشد.
با مجوز ستاد کرونا برای فعالیت تیم های ملی، اردوی تیم ملی روئینگ و آب های آرام در حالی کلید می خورد که خراسان شمالی میزبانی در سد شیرین دره را پیشنهاد داده است و به احتمال فراوان این اردوها در بجنورد برگزار می شود.
حدیث نوری ازندریانی ورزشکار خوش آتیه ملایری با کسب 5/5 امتیاز با عنوان امتیاز آورترین بانوی مسابقات بین المللی اوپن شطرنج آنلاین انتخاب و در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت و خوش درخشید.
معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از تشکیل کمیته تخصصی خبر و اطلاع رسانی ورزش بانوان این استان با مشارکت رئیس هیئت های ورزشی خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته اطلاع رسانی به موقع و مناسب فعالیت ها و اقدامات مربوط به ورزش بانوان است.