سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

جیم کری در برنامه «پخش زنده نیمه شب» که به نام SNLمعروف است نقش جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ را بازی خواهد کرد.

تام هاردی جایگزین دانیل کریگ

معرفی دهمین جیمز باند سینما

سایتی به نام ولکان گزارش داده که قرار است هم زمان با اکران فیلم جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» تام هاردی به عنوان دهمین جیمز باند به طور رسمی معرفی شود.
ادریس البا تهیه کننده و بازیگر فیلم Concrete Cowboy است که این فیلم احتمالا در رشته نقش مکمل برای البا نامزدی هایی را در فصل جوایز در پی خواهد داشت.
خودم دوست داشتم حتی نقش "منفی" بازی کنم و یا در کارهای تاریخی مثل "مختارنامه" باشم. با آقای داود میرباقری در کارهای تاریخی و با رسول ملاقلی‌پور در کارهای دفاع‌مقدسی کار کنم که قسمتم نشد.
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار برندگان چهل و هفتمین دوره جوایز دانشجویی خود را در شاخه های گوناگون معرفی کرد.

انتقاد شدید اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران از تلویزیون

راه مداخله صداوسیما در نمایش خانگی مسدود شود!

اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران که از اجماع چهار صنف تهیه‌کنندگی در اواسط ماه جاری اعلام موجودیت کرده بود در نخستین واکنش رسمی به اوضاع آشفته سینما، نوک پیکان انتقادهای خود را به سمت سازمان صداوسیما گرفت
بازیگر فیلم سینمایی «خورشید» گفت: پیش از این ترجیح می‌دادم تا در شرایط بیماری کرونا در هیچ پروژه ای حاضر نشوم، اما اگر این فیلم سینمایی به نوعی جمع و جور ساخته شود و پروتکل‌های بهداشتی هم در آن رعایت شود بازی در این اثر را خواهم پذیرفت.
همراه با شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛

نگاهی به ۱۲ فیلم برتر تاریخ سینمای دفاع مقدس در جشنواره‌‎جشنواره‌ها

به بهانه اعلام اسامی ۱۲ فیلم منتخب بخش سینمایی «جشنواره ‌جشنواره‌ها» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، نگاهی کوتاه به هر یک از این آثار داشته‌ایم.