شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رییس ستاد انتخابات تهران:

صندوق های رای بین فرمانداری ها توزیع شد

رییس ستاد انتخابات استان تهران، گفت: ۱۶هزار و ۵۵۴ صندوق رای در بین فرمانداری ها برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توزیع شده است.
جانشین پلیس راه کشور از ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده است؛ اما به خاطر مدیریت ترددها، جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت تهران یک طرفه شد.
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران با اشاره به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های بهاری آخر هفته و احتمال آبگرفتگی معابر از آمادگی همه‌جانبه اکیپ‌های عملیاتی واکنش سریع این شهرداری برای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان خبر داد.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد؛

اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران تا اطلاع ثانوی متوقف شده است

به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطارهای تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل‌های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل‌های شهری پرهیز کنند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.