شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

استاندار تهران درباره لغو یا ادامه طرح ترافیک در پایتخت گفت: طرح ترافیک با توجه به ورود فصل پاییز و پدیده وارونگی اجرا می‌شود تا شاهد افزایش آلودگی هوا نباشیم.

مدیر واحدساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری گفت: ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پاییز مشابه تابستان و از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۶ است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیر چشمگیری در میزان تولید و قیمت انواع مواد مخدر داشته بگونه‌ای که در شرایط کرونایی شاهد افزایش قیمت انواع مواد مخدر بوده‌ایم.

سخنگوی فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مورد پیشنهاد طرح ملی ساماندهی حاشیه‌نشینی به مجلس، گفت: جای تعجب است که آقای رحمانی فضلی پس از ۷ سال تعلل به فکر ساماندهی حاشیه‌نشینی افتاده در حالی که از سال اول مسئولیتش باید نسبت به ساماندهی آن اقدام می‌کرد.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس صادرات بی‌رویه را دلیل اصلی گرانی تخم‌مرغ دانسته و می‌گوید با تداوم این امر، تخم‌مرغ نیز همانند بسیاری از مواد غذایی ارزشمند از سفره غذایی مردم حذف خواهد شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران:

طرح نظارت ناوگان باری و مسافربری در حال اجراست

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از همکاری و تعامل این اداره با پلیس‌راه در راستای کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری و باری درپایتخت خبر داد.