احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

هرگاه مردم از منظر اقتصادی با بی‌کاری و تورم روبه‌رو باشند و سیاست‌های اقتصادی دولت کارآمد نباشد و سایر حوزه‌های زندگی نیز با چالش مواجه شده باشد، از دولت مستقر، ناامید شده و نسبت به آن بی‌اعتماد می‌شوند.
بخشی از مشکلاتی که جامعه دچار آن است محصول عدم شرکت در انتخابات است که باعث می‌شود آنها که از حضور حداقلی مردم با شوق و ذوق استقبال می‌کنند، راحت‌تر به کرسی قدرت برسند.
آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.
سعید جلیلی گفت: شما مردم، شهادت رئیس جمهور صادق و خدمتگزار را به حماسه تبدیل کردید و در ۴۵ سال گذشته بارها و بارها نشان دادید، بیرون کشیدن فرصت‌ها از دل تهدیدها هنر شماست.

رئیس قوه قضاییه در دیدار با شورای عالی قضایی قطر گفت: همکاری‌های دو کشور ایران و قطر در حوزه مسائل سیاسی و منطقه‌ای، مطلوب و روبه پیشرفت است و این امر طی سالیان اخیر و در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور فقید کشورمان، برجسته‌تر بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه هیچ راهی برای سازش با دشمن صهیونیستی وجود ندارد، گفت: مردم مقاوم غزه تصمیم گرفتند که زیر بار ذلت نروند تا به زندگی روشن، عزت و آزادی دست پیدا کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه بنده با توجه به فضای انتخاباتی موجود رقابت اصلی در انتخابات ریاست جمهوری بین دکتر قالیباف و دکتر پزشکیان است البته باید دید در ادامه مسیر چه اتفافی رخ خواهد داد.