مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری آن را فاجعه خواند و تاکید کرد که باید این فاجعه علت‌یابی شود و در آینده شاهد تکرار چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

جعفرزاده ایمن آبادی:

منتقدان دولت فقط شعار می‌دهند

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مردم رشت در مجلس دهم و عضو کمیسیون برنامه وبودجه در گفت وگو با ایرنا به مشکلات اقتصادی و تورم اشاره کرده و گفت: منتقدان دولت هیچ طرح مشخصی برای کنترل گرانی و مشکلات اقتصادی ندارند و فقط با هدف تخریب دولت شعار می‌دهند.

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با دادن این نوید به هواداران استقلال که مشکلات این باشگاه حل خواهد شد، گفت که وزارت ورزش در جلسه کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی تعهد داد که ظرف یک ماه آینده باشگاه استقلال به یک ثبات مدیریتی برسد.

برخی بازرگانان با استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای (یک‌سال مصرف) به فعالیت تجاری غیرشفاف می‌پردازند که پیامد‌های منفی زیادی از جمله فرار مالیاتی و عدم ایفای تعهدات ارزی را به دنبال داشته است.
قالیباف در اولین روز نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان:

سیستان "گنج پنهان" است / پیگیر توسعه استان هستم

رئیس مجلس شورای اسلامی در روز نخست نظارت میدانی در زاهدان در منطقه محروم میرآباد در حاشیه چابهار و در گفت‌وگویی بدون واسطه با مردم این مناطق گفت: سیستان و بلوچستان "گنج پنهان" است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد که هر قانونی از جمله طرح اخذ مالیات از خانه های خالی نباید به روند تولید مسکن لطمه بزند.

دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس تقویت حکمرانی در حوزه ریال را از مهمترین برنامه‌های اقتصادی کشور عنوان و اعلام کرد: حکمرانی در حوزه ریال نیازمند زیرساخت اطلاعاتی کامل، فراگیر، به‌روز و در دسترس در حوزه‌های مختلف است.
نادری در گفتگوی تلفنی با نایب رئیس مجلس ارمنستان:

مداخله کشورهای ثالث راه حل خوبی برای حل و فصل مسأله نیست

رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی(‌IPU‌) مجلس گفتگو و راه حل سیاسی را بهترین مسیر برای حل درگیری‌های قره‌باغ دانست و گفت: تهاجم و مداخله کشورهای ثالث راه حل خوبی برای حل و فصل مسأله نیست.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید قیمت‌های کنونی خودرو غیرواقعی بوده و ارتباطی با عرضه و تقاضا ندارد و ناشی از فعالیت دلالان زیر سایه بی‌توجهی دولت و دستگاه‌های نظارتی است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نتیجه برجام برای ما باخت و برای طرف مقابل برد بود، گفت: تکیه به بیرون برای بهبود وضعیت اقتصادی، بنیه اقتصادی را در داخل ضعیف و در مقابل هجمه‌های بیرونی آسیب‌پذیر می‌کند.