پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

فرماندار اشنویه گفت: در راستای رفع مشکل کمبود آرد و نان در ماه‌های مهر و آبان به دلیل حجم زیاد درخواست‌ها، ۳۰ تن آرد فوق‌العاده جهت رفع کمبود نان برای هر ماه به این شهرستان اختصاص یافت.

تصویری در رسانه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود که باز هم خاطره اتفاقات مرموز در کارتون "سیمپسون‌ها" را یادآوری می‌کند. تصویری که البته چندان قابل استناد نیست.
جشنواره شیره پزی مانیزان 11 ساله شد

شیره پزی مانیزان مسیر طلایی گردشگری

آیین سنتی شیره پزی مانیزان با قدمتی طولانی سال 1390 ثبت ملی و در زیر سایه کرونا این جشنواره 11 ساله شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از اتمام ساخت ۴ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی سیل‌زدگان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳۶ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در این حوزه تسهیلات ارائه شده است.
درخواست زرشک‌کاران خراسان جنوبی از وزیر جهاد کشاورزی؛

یاقوت کویر روی سر شاخه‌های بی‌تدبیری است

در حالی خراسان جنوبی ۱۳ مهر میزان سفر وزیر جهاد کشاورزی است که کشاورزان منطقه و به ویژه زرشکاران، خواستار حمایت بیشتر دولتمردان و چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات کشاورزان هستند.
یک کارشناس و فعال بازار سرمایه گفت: اکنون بهترین زمان برای عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه است و وزارت ورزش و وزارت امور اقتصادی و دارایی وظیفه دارند با تشکیل کمیته مشترک نسبت به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تلاش کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه:

بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه آبان ماه پایان می‌یابد

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به تلاش همه ارگان‌های مسوول برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، پیش بینی کرد که عملیات بازسازی تا اواسط آبان ماه امسال پایان یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا خبر داد:

ابتلای بیش از ۱۱ هزار نفر به کرونا در همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: تا روز گذشته تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان همدان به ۱۱ هزار و ۳۵۱ نفر رسیده است که از این تعداد 4 هزار و 566 بیمار بستری و 6 هزار و ۷۸۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شده اند.
طبق آمارهای رسمی، سه خودروساز بزرگ کشور در نیمه نخست سال‌جاری نسبت به بازه زمانی مشابه، هیچ رشدی در فروش نداشتند حال آنکه درآمد ناشی از فروش این دو شرکت با رشد ۵۰درصدی روبه‌رو بوده است.
بازگشت تورم‌های 3رقمی به اقتصاد ایران

رونمایی از رکوردار گرانی و ارزانی

بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران، برنج خارجی در دوره یکساله ۱۰۹ درصد و لپه  ۱۱۹ درصد گران‌تر شده‌اند. این یعنی تورم ۳ رقمی به اقتصاد ایران بازگشت.
در جلسه دیروز کمیته خودرو برای بررسی شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد، وزیر صنعت دستور داد راهکارهای ساماندهی بازار خودرو تا پایان هفته جمع‌بندی شود.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت‌ها به خصوص دولت‌های آینده باید نسبت به تاثیرگذاری مثبت در بازار سرمایه، نگاه ویژه در سیاست گذاری های عامه داشته باشند.
شاخص کل بورس تهران روز شنبه با ثبت بیشترین رشد روزانه از ۲۵ شهریورماه، ۸/ ۲ درصد صعود کرد و به محدوده یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد وارد شد.