قزوین

آیت اله اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت :جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه و ابتکار امام خمینی(ره)بود و ما هم امروز باید از این میراث گرانبها که تجلی آن، انتخابات است، حفاظت کنیم و با حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب اصلح این میراث گرانقدر را قدردانی کنیم.
همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد؛

محفل ادبی، در سوگ خورشید نشست

براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در محفل ادبی "در سوگ خورشید" گفت: امروزه ایران اسلامی که سمبلی موفق از اداره اجتماع به مدد دین است، مصداق بارزی از خاری در چشم و استخوانی در گلو برای دنیای استکبار است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد ؛

اختصاص ۵۰ اتوبوس برای اعزام زائران از قزوین به مرقد امام (ره)

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ۲ هزار زائر قزوینی از پایگاه‌های بسیج و مساجد سطح شهر با اتوبوس رایگان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

آزمون سراسری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برگزار شد

زال بیگی، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در دانشگاه علوم پزشکی، با حضور 723 داوطلب، در 52 رشته خبر داد.
اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت:بازگویی آرمان‌های امام خمینی(ره) به جوانان، نقش کلیدی در تربیت نسلی آگاه، متعهد و مسئولیت‌پذیر دارد که می‌تواند آینده‌ای روشن برای ایران بسازد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

قزوین پایتخت آزادگان است

سردار رفیعی‌آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین دراجلاسیه کنگره شهدای غریب در اسارت استان قزوین گفت: باید مجاهدت‌ها و ایستادگی شهدای غریب در اسارت و شهدای آزاده‌ای همچون ابوترابی و لشگری به آحاد جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان شناسانده شود تا از سیره و منش آنها درس بگیرند.
حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه گفت : نامه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان و جوانان آمریکایی بسیار اثرگذار بوده ومدیریت میدان را در دست گرفته است.
آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت:دولت قوانین را باید از مجلس بگیرد، مردم امیدشان به مجلس است و مجلس برای رساندن کشور به اهداف والا نقش بسزایی خواهد داشت و از خداوند برای همه نمایندگان مجلس توفیق خدمت صادقانه و مؤمنانه داریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

برای حل معضلات اجتماعی مدیران باید جرات تصمیم گیری داشته باشند

کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مدیران باید جرات تصمیم گیری داشته باشند و هر کجا که نیاز به همکاری بین بخشی وجود دارد. از ظرفیت ستادها ، کارگروه ها و جلساتی مثل شورای اجتماعی نهایت استفاده را داشته باشندتا برایند همه این کارها منجر به ارتقای شاخص ها در حوزه مسائل و موضوعات اجتماعی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد:

۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه قزوین خواهد شد

براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان استانداری قزوین و ریاست سازمان سینمایی کشور که در سال گذشته انجام شد، متعهد شدیم با بررسی های صورت گرفته ۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه شود.
رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین خیر داد:

اقدامات پسندیده شهردار قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت

صلح جو،رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین از تلاشهای شهردار انقلابی و جهادی قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت قدردانی کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبر داد:

پروژه اضطراری تامین بخشی از کمبود آب آشامیدنی شهر تاکستان به اتمام رسید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با حفر چاه شماره ۲۴ شهر تاکستان، ۳۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی این شهر اضافه و آب آشامیدنی سالم و پایدار برای شهروندان تاکستانی تامین شد.
اعلایی، استاندار قزوین گفت: شهید امیر عبدالهیان دیپلماسی منطقه را متحول کرد و نه تنها ایران بلکه اقتدار کشورهای طرفدار حق را احیا کرد ولی هیچ گاه از خود دم نزد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین:

۶٠ درصد اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شده است

رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد این اعتبارات به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی واجد شرایط پرداخت شده است، این میزان از پرداخت با میانگین کشوری برابر است و مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ خللی برگزار می شود

کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بیش از یک هفته از شهادت رئیس جمهور می‌گذرد اما بدنه دولت و مجموعه تیم دولت سیزدهم با تعامل و همدلی و بدون هیچ اختلالی در مسیر ارائه خدمت فعالیت دارند.
خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ؛

ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود

خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می کرد و در مسیر ایشان قدم بر می داشت.
رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین؛

تمدید مهلت استفاده از ظرفیت‌های قانونی بند (ت ) تبصره ۶ قانون بودجه

مهدی خانی، رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار تمدید مهلت استفاده از ظرفیتهای قانونی بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه در شهر قزوین شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین:

وضعیت سایت محمد آباد رو به بهبود است

رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: در گذشته وضعیت سایت محمد آباد نگران کننده بود اما امروز در مسیر بهبود قرار گرفته است. سایت محمد آباد با توجه به شرایط موجود در صورت انجام برنامه‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها می‌تواند الگوی موفق کشوری باشد.