تهران

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رشد ۹۵ درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر چابهار از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵درصد رشد داشته است.
درمان با گیاهان دارویی؛

روش ساده برای درمان زانو درد

زانو‌ها عضوی موثر در بدن که با تحمل وزن ابزار حرکتی برای انسان هستند و تا زمانی که آسیب نبینند، درک وابستگی به این عضو مشخص نمی‌شود.

معاون رییس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: احیای دریاچه ارومیه تحقق یکی از بزرگترین وعده‌های دولت تدبیر و امید است که به میعادگاهی برای دانشمندان خارجی تبدیل شده است.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه خود به رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد اصلی‌ترین مانع مسیر مبارزه با قاچاق، مسئولان متخلف و اهمال‌کاری هستند که راهی جز برخورد سخت قضایی باقی نگذاشته‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت رایگان گفت: اینترنت رایگان ۶۰۰ هزار معلم را تمدید می‌کنیم تا در آموزش مجازی هزینه‌ای را پرداخت نکنند.

در آستانه لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال بدون مربی!

استقلال در حالی آماده حضور در لیگ آسیا می شود که بسیاری از پست‌های اصلی این تیم خالی است.

وزیر میراث فرهنگی مطرح کرد؛

نظر موافق وزارت بهداشت درباره سفر مسئولانه

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نظر موافق وزارت بهداشت درباره سفر مسئولانه خبر داد و گفت: با آقای نمکی درباره سفر در دوران کرونا صحبت کردم او هم موافق بود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نورگفت: این دانشگاه در ۲۰۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد در گروه های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و هنر پذیرای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ است.

بررسی تبعات قاچاق کالا در گفتگو با صاحب‌نظران:

قاچاق کالا سم کشنده تولید است

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: «پیش از آنکه بازار لوازم خانگی شاهد چنین افزایش قیمتی باشد قاچاق کالا بازاری حرفه‌ای و شدت بسیاری داشت بی‌آنکه مبرهن شود این قاچاق چگونه و در چه زمان انجام می‌گردد. ‌ قاچاق کالا کار ساده‌ای نیست و کسبه جزء هیچگاه نمی‌توانند قاچاق کالا کنند.»