در اولین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال چه گذشت؟

اولین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم کل دادگستری استان، معاون عمرانی استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و انتظامی استان برگزار شد.
تصویر در اولین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال چه گذشت؟

به گزارش سایت خبری پرسون ، از قزوین؛ حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در این جلسه که در سالن جلسات مدافعین حرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال چاه‌های فاقد کنتور استان شناسایی شده و ظرف مدت یک ماه باید نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در صورت بی توجهی به این تصمیم، شرکت برق موظف است نسبت به قطع برق این چاه‌ها در واحدهای تولیدی اقدام نماید.
رجبی افزود: این مصوبه تا پایان سال جاری ضمانت اجرا داشته و شرکت آب منطقه‌ای نیز موظف است در اسرع وقت نسبت به ابلاغ، اخطار و هشدار در رسانه‌ها اقدام کند و تا پایان سال گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه دهد.

در ادامه علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین اظهار کرد: بر اساس قانون ثبت رسمی اموال غیرمنقول مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام کشاورزان می‌توانند اسناد عادی و قولنامه ای اراضی خود را در هر اندازه و متراژ به سند تک برگ رسمی تبدیل کنند.

همچنین حسن غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز گفت: در قانون حد نگار برای معاملات ملکی و تصرفات املاک یک سال مهلت تعیین شده تا معاملات در سامانه ثبت شده و نقشه‌ها نقطه زنی شود تا اسناد آن با شیوه جدید صادر گردد.

گفتنی است: در این نشست بعد از ارائه گزارش دستگاه‌های عضو از اقدامات صورت گرفته، در خصوص حدنگاری حریم و بستر رودخانه های استان نیز تصمیم گیری شد.

669157