توضیحات رئیس جنبش حماس درباره شکست رژیم صهیونیستی

رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد، اکنون فرصتی برای شکست رژیم صهیونیستی و فروپاشی پروژه صهیونیسم وجود دارد.

تصویر توضیحات رئیس جنبش حماس درباره شکست رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، خالد مشعل، رئیس حماس در خارج گفت: ما در مقابل لحظه تاریخی و فرصتی برای شکست اسرائیل و فروپاشی پروژه صهیونیسم هستیم. دشمن ما بعد از هشت ماه از جنگ غزه درحال عقب نشینی و از دست دادن اعتماد به نفس خود است. مقاومت در غزه در وضعیت خوبی است و در تمام اماکن استقرار خود را از سرگرفته است.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی افزود: ما از مردم امت‌مان خشمی مستمر را برای توقف این تجاوز و طوفانی را برای محاصره سفارت‌های آمریکا و اسرائیل می‌خواهیم. کاری که امروز باید کشورهای عربی و اسلامی انجام دهند تشکیل یک جبهه سیاسی گسترده برای مقابله با صهیونیست‌ها و دولت آمریکا است.

در دویست و بیست و پنجمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نبردها میان رزمندگان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در چندین منطقه این باریکه و به‌ویژه در اردوگاه آوارگان جبالیا و شرق رفح در جنوب نوار غزه ادامه دارد و همزمان بمب‌افکن‌های این رژیم در حال بمباران مناطقی در رفح هستند.

مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر عملیات‌های مهمی علیه رژیم اشغالگر در نوار غزه انجام داده و تعدادی از نیروهای صهیونیست‌ها را از پای درآورده و تجهیزات آن‌ها را منهدم کرده است.

طی ۲۲۵ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

منبع: ایسنا

669127