توصیه پلوسی درباره مناظره بایدن با ترامپ

«من خودم هرگز رفتن روی صحنه با دونالد ترامپ را توصیه نمی‌کنم. با این حال رئیس‌جمهور چنین تصمیمی گرفته است و فکر می‌کنم پیشنهادش برای برگزاری مناظره خوب است.»
تصویر توصیه پلوسی درباره مناظره بایدن با ترامپ

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی ضمن اشاره به نحوه رفتارهای ترامپ در مناظرات پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرد به بایدن توصیه نمی‌کند با او وارد مناظره شود.

نانسی پلوسی، رئیس‌سابق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی ضمن انتقاد از نحوه رفتارهای ترامپ در مناظرات ریاست‌جمهوری عنوان کرد که هیچ گاه توصیه نمی‌کند، جو بایدن با دونالد ترامپ مناظره کند. به گزارش فاکس نیوز، پلوسی این اظهار نظر را ظرف مدت کوتاهی پس از آن انجام داد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا برای مناظره انتخاباتی با ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور اعلام آمادگی کرد.

پلوسی ضمن‌عدم موافقت با این اقدام در گفتگو با سی‌ان‌ان به صراحت اعلام کرد: من خودم هرگز رفتن روی صحنه با دونالد ترامپ را توصیه نمی‌کنم. با این حال رئیس‌جمهور چنین تصمیمی گرفته است و فکر می‌کنم پیشنهادش برای برگزاری مناظره خوب است. بایدن دو زمان مختلف برای مناظره ریاست‌جمهوری را پیشنهاد کرده است و ترامپ با هر دو زمان تعیین شده موافقت کرده است. بر این اساس قرار است که یک مناظره در تاریخ ۲۷ ژوئن از سوی سی‌ان‌ان میان این دو نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شود و مناظره دوم در تاریخ ۱۰ سپتامبر توسط ای‌بی‌سی نیوز انجام خواهد گرفت.

بسیاری از دموکرات‌ها از تصمیم بایدن برای مناظره با ترامپ استقبال کرده و منابع نزدیک به کمپین انتخاباتی وی نیز تصمیمش جهت مناظره را حرکتی استراتژیک خوانده‌اند که در قالب آن مردم خودشان برای انتخاب بایدن و یا ترامپ تصمیم‌گیری کنند. پلوسی با اشاره به برخی از رفتارهای ترامپ در جریان مناظره‌هایی که حضور داشته است، نسبت به تکرار آن‌ها ابراز نگرانی کرد. طبق گزارشات، ترامپ در زمان مناظرات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ بار صحبت‌های بایدن را قطع کرده بود.

پلوسی در پاسخ به این سوال که چرا مناظره بایدن با ترامپ را توصیه نمی‌کند، عنوان کرد: من فکرمی‌کنم، او فقط به دنبال آزار و اذیت هیلاری کلینتون بود، او فردی حرفه‌ای و در سطح ریاست‌جمهوری آمریکا نبود و اساسا صلاحیت حضور در سمت ریاست‌جمهوری آمریکا را نداشت. ترامپ در واکنش به پیشنهاد بایدن جهت مناظره در شبکه اجتماعی خودش موسوم به حقیقت اینطور نوشت: من آماده و مشتاق برای مناظره با جو حقه باز در هر دو زمان پیشنهاد شده هستم.

منبع: فارس

668994