اهدای توپ طلا به روبرت لواندوفسکی تکذیب شد

نیکلا مانیسیه، مدیر بخش توپ طلا در فرانس فوتبال، اهدای توپ طلا به روبرت لواندوفسکی را تکذیب کرد.
تصویر اهدای توپ طلا به روبرت لواندوفسکی تکذیب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، لواندوفسکی در سال ۲۰۲۰ یکی از بهترین عملکردهای دوران فوتبالش را در ترکیب بایرن مونیخ به نمایش گذاشت و موفق شد نقش مهمی را در کسب شش‌گانه تاریخی این تیم با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا ایفا کند و رکوردهای بسیاری را از آن خود کرد.

اما شیوع ویروس کرونا و تاثیری که روی برگزاری رقابت‌های مختلف اروپایی داشت باعث شد که مراسم توپ طلا در آن سال با تصمیم مدیران فرانس فوتبال برگزار شود و به این ترتیب توپ طلا هم به این بازیکن که بسیاری او را برنده قطعی این جایزه می‌دانستند نرسید تا حسرت همیشگی برایش بماند.

بعضی از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که فرانس فوتبال در حال بررسی شرایط است تا شاید جایزه توپ طلای ۲۰۲۰ را به این ستاره لهستانی که حالا در بارسلونا توپ می‌زند اهدا کنند و این موضوع جنجال زیادی را ایجاد کرده بود.

حالا مانیسیه به عنوان مدیر و دبیر بخش توپ طلا در فرانس فوتبال به این شایعات واکنش نشان داده و گفته است: «ما هیچ بحث و صحبتی درباره احتمال اهدای جایزه توپ طلای ۲۰۲۰ به لواندوفسکی انجام ندادیم. هر چیزی که در شبکه‌های اجتماعی می‌خوانید را باور نکنید.»

منبع: ورزش سه

668988