چند هزار اصفهانی با اتوبوس به مشهد مقدس سفر کردند؟

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته ۱۸۴ هزارو ۴۲۲ نفر زائر از پایانه های مسافربری اصفهان به مشهد مقدس اعزام شدند که ۵ هزار و ۶۶۲ نفر آنها در «دهه کرامت» سفر کردند.
تصویر چند هزار اصفهانی با اتوبوس به مشهد مقدس سفر کردند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان روز سه‌شنبه اظهار کرد: سال گذشته ۱۸۴ هزار و ۴۲۲ نفر زائر از پایانه‌های مسافربری اصفهان با تعداد ۷ هزار و ۵۷۲ اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: سال گذشته نخستین کانون خدمت رضوی رهپویان آسمان هشتم در شهرداری اصفهان و سازمان پایانه‌های مسافربری با هدف تخصصی زیارت با حضور مسؤولان آستان قدس رضوی استان اصفهان افتتاح و راه‌اندازی شد.

توکلی بیان داشت: یکی از اقدامات این کانون فعالیت در دهه کرامت است که سال گذشته به طور ویژه ۵هزار و ۶۶۲ نفر با ۲۳۰دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: این کانون علاوه بر تکریم زائران و مسافران مشهد، به مسافران در راه مانده (سائل و ابن‌ سبیل) با مشارکت خیریه‌های مردمی نیز کمک کرده و برای ارائه خدمات بهتر و اقدامات مشترک تفاهم نامه‌ای با سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد هم منعقد کرده است.

وی ادامه داد: کانون خدمت رضوی رهپویان آسمان هشتم به صورت ابتکاری در پایانه‌ مسافربری کاوه شهرداری اصفهان روزهای چهارشنبه هر هفته مراسم بدرقه از زائران امام رضا(ع) را در برنامه کاری خود قرار داده و از بدو تاسیس(اسفند ۱۴۰۱) تا کنون ۴۶مراسم پرچم گردانی،۹۳ مراسم بدرقه زائران و مسافران به همراه، مداحی، چاوشی‌خوانی و ذکر امام رضا(ع) برگزار کرده است.

توکلی گفت:پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) به طور روزانه در دو نوبت ۸صبح و ۸ شب در پایانه‌های پنجگانه از دیگر اقدامات این سازمان است.

منبع: فارس

668768